Gå til innhold

Dere som har mistet enten i SA eller MA eller BO...

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Jeg har nå mistet 2 ganger i MA i år. Første gang i mars -09 (uke 12)fikk jeg utskraping og blødde vel ca 14 dager, begynte avtagende etter ca 1 ukes tid med store blødninger.

Nå når jeg mistet igjen (31.mai -09) fikk jeg ikke utskraping siden det bare er 2,5 mnd siden sist. Fikk derfor Mifegyne og Cytotec tabletter. Jeg var inne på lørdag og fikk cytotec, i dag - 4 dager etter, på onsdag - blør jeg bittelitt mindre (trenger ikke to bind, men bare ett) men det lukter så sinnsykt "råttent" av blodet... Grusom lukt - synes det lukter som den gangen jeg hadde livmorbetennelse rett etter fødsel, bare at denne gangen har jeg ikke feber...

Noen andre som har opplevd det sånn? Er det normalt at det skal lukte sånn??

Håper noen kan svare... er litt bekymret!

Klem fra

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har mistet 3 ganger, 2 utskrapninger og en runde med cytotec. Ingen av gangene har det luktet råttent. Etter cytotec hadde jeg tull med syklusen, småblødde ofte i 3 mnd og mensen var ikke rød, men brun. Den fjerde menstruasjonen etter cytotec var den endelig rød igjen!

Etter min fødsel nr 2 ble jeg veldig dårlig og sengeliggende. Da luktet det råttent av blodet etter 1 uke. Jeg fikk litt panikk, og satt i grønnsåpevann (varmt vann med grønnsåpe oppi et vaskefat) morgen og kveld i flere dager. Det tok knekken på lukta og begynnende (?) infeksjon. Kanskje du skal prøve dette?

Jeg ville uansett ha kontaktet lege om sagt det, spesielt i og med at du har erfaring med livmorbetennelse. (det høres forresten ganske skummelt ut...!?)

Lykke til, håper du er heldigere neste gang og at det blir en skjønn baby utav graviditeten da!

Trøsteklem fra

Hei Knøtt_nr_3 _GRAVID

Tusen takk for svar - tok kontakt med lege i morges jeg, har vært der og det var visst normalt at det kunne lukte litt av "gammelt blod", men jeg måtte sjekke tempen i ettermiddag og i noen dager for hvis den stiger til over 37.8 grader da kan det være tegn på begynnende infeksjon og måtte jeg komme tilbake med en gang.

Ja, var skummelt med livmorbetennelse rett etter fødselen forrige gang - kunne ikke stå eller gå, vannvittig vondt husker jeg.

Håper også at jeg er heldigere neste gang og at jeg om 1 års tid sitter med en sprell levende baby i armene mine =)

Lykke, lykke til med din graviditet Knøtt_nr_3 _GRAVID!!!!

Stooor klem tilbake fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...