Gå til innhold

Noen kjente her?Var jo her 2,5 år sist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje andre som skal prøve på nr 2 som var her for noen år siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er her jeg :D

Skrevet

heisasnn! jeg kjente nicket ditt igjen før jeg så overskriften :) vi var her samtidig for to år siden, jeg husker godt du ble gravid og jeg tenkte, nei nå vil jeg også!!! tror det var flere som hadde prøvd en stund som ble gravide da (for dere holde p ål litt?), husker ikke nicket deres uten en liten reminder. jeg ble gravid i okt 07, men mistet i uke 12, det var mens jeg prøvde igjen jeg lurer på om jeg husker nicket ditt? ble gravid igjen i sept 08 og har nå ei lita snelle på snart ett år. Og er igang igjen med prøving, har vært late prøvere noen mnd allerede.

Jeg har akkurat hatt el og venter spent, kort syklus, så om en 10 dagers tid har jeg muligens svaret. du da? hvor gammel er mini'n din nå?

lykke til!!

Skrevet

Så gøy at du er her også grysom:-)

-lucy-

da ble du vel gravid i sept 07,siden du har en på snart 1 år;-)

Frøkna var blir 1 år i august.vi prøvde 2,5 år med henne men var så heldige at det klaffet på første ivf.

Nå blir det søskenforsøk i september tenker jeg.regner med at riksen har stengt i juli.

har ingen forhåpninger om å klare det på egenhånd denne gangen heller.

spennende da!!

Skrevet

Hei hei! Jeg er her også fortsatt!

Prøver fortsatt på nr 1 vi da....... Ble gravid etter lap desember 08, men mista i uke 12+0 6. mars. Så begynner å bli litt lei nå...

Lykke til da!

Skrevet

Heeei...

Ble glad når jeg nå leser at dere skal prøve på nr 2!!!...:oD... Har ikke fått med meg at du har fått et gull alt... Gratulerer så mye... (dog et år senere, men bedre sent enn aldri...:o))

Husker godt deg jeg...Vil ønske deg masse lykke til og krysser fingrene mine godt, tar også å krysser beina også...For mannen her i huset har sagt nei til flere... :o(

Klem fra meg...

Tidligere *BabyCakes*, om du husker meg... :o)

Skrevet

heisann Dollypopp;)

Jeg her på BIM, men etter 2 år og 3 mnd med prøving på nr 2 hoppet jeg over som gravid:D

Håper du kommer etter snart

Skrevet

Heia!

Husker deg godt Dollypopp:) Koselig å se deg her igjen!

Vi fikk nr 1 3. juni 2007 (feiret 2-årsdag i går!!!) og har prøvd på nr 2 siden aug-08. Ble gravid med pergotime denne gangen også, men mistet i exu i april 6+1. Sorgen var stor og jeg har begynt å stable meg på beina igjen. Vi får ikke prøve med pergo igjen før til høsten pga det som har skjedd. Gyn vil være ferdig med ferien sin når vi setter i gang igjen slik at han kan følge oss opp nøye neste gang. Så da blir vi prøvere igjen til høsten og i mellomtiden bare koser vi oss som kjærester:)

Skrevet

Hei!

Jeg også husker deg igjen, og noen av dere andre! :):) Så kjekt at du har fått en liten jente! Gratulerer! :) Gratulerer til dere andre også som prøver på nr 2 eller som er gravide!

Jeg er innom her sånn av og til i ny og ne.

Jeg hadde sa før jul i 2006. Har prøvd nå i 2.5 år etter dette... men ingen klaff ennå. Hatt to kjemisk graviditeter (to pp med positive tester men negative igjen dagene etter)

Nå prøver jeg med dobbel pergo denne mnd, og har ca 1 uke igjen til ikm. Har el. av meg selv, iallefall den mnd legen tok blodprøver(!) og skal inn til Lap om 3-4 uker...

Lykke til med nr to da! :o)

Skrevet

Se her ja.Masse kjentfolk jo.

Så gøy!

Da kan vi følge hverandre litt.

Jeg regner som sagt ikke med at vi klarer det på egenhånd denne gangen heller,men prøver.Blir nok fryseforsøk i september tenker jeg.

Masse lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei og velkomme tilbake! :)

Husker deg godt fra da du var her sist. :) Gratulerer med jenta og lykke til i september! :) Klaffet det på første forsøk med jenta deres? Vi skal ha andre forsøket vårt i august :)

Skrevet

Hei og takk!

Det klaffet på første med frøkna ja.Fikk til og med 6 egg på frys:-)

Hvor holder dere til?

Lykke til med forsøk!Håper det klaffer nå.

Skrevet

Såpass ja?? :) Må si at det gikk bra med dere da dere endelig fikk hjelp da :))

Vi er på St. Olavs, skal i gang i uke 33. Du da?

Takk for lykkeønskningene, og masse lykke til til deg også, håper at det klaffer på første igjen :)

Skrevet

Venter på reseptene i posten nå,så skulle jeg ringe inn når mensen kom.Men regner med at de har stengt i juli så blir nok i august eller september tenker jeg.

Fikk dere ingen på frys sist?

Skrevet

Velkommen tilbake!:) Håper det klaffer med én gang!:)

Skrevet

Nei, fikk ut fire egg, hvorav tre ble befruktet, to klarte seg og begge ble satt inn. Jeg skal ringe inn mensen ca 26. denne mnd, så åpner de på St.Olavs 10. august, så da får vi sikkert komme til første UL den dagen.

Hvilke sykehus tilhører du da? :)

Skrevet

Vi hører til på Rikshospitalet.

Er litt usikker på om vi uansett skal vente til september,da vil vi få i juni og jeg rekker at helt år på skolen.

Har jo 2,5 år igjen....

På en annen måte kan det jo være at vi trenger mange forsøk...

Ikke lett det her.

Skrevet

Jeg husker deg også:-) Prøver selv på nr 2 nå, men har ikke fått tr etter pille slutt enda(1mai) så dette kan ta tid.

Skrevet

Hei!!

Har ei jente som blir 2 i august!! er klar for nr 2 no!! Har ikkje beg å prøve heilt enda.. slutta på pillen etter nyttår! Rekner med at eg prøver denne mnd!! Håper det klaffer fortere denne gangen, enn med nr 1!!!

Lykke til dere andre og!!!

Skrevet

Jeg husker deg også godt! :)

Klaffet for oss ikke så lenge etter deg, og vi fikk en jente i september! Kjenner at jeg begynner å bli klar for å prøve igjen nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...