Gå til innhold

Amming og bh med spiler. Noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enormt mye melk i puppene å må bruke BH str 85 i, men finner ikke denne str uten spiler... Og leser jo om at spiler i ammebh kan ha negativ innvirkning på melkeproduksjonen...?? Noen som ha opplevd det??

Jeg har kjøpt 2 stk ammebh på Changes og er strååålende fornøyd med bh´n, den klemmer ikke noe spess..... Veldig behagelig å ha på seg;)

Men er redd di vil ødelegge melkeproduksjonen=(

Kjenner jeg får kuler i spess H.bryst veldig ofte, men de forsvinner når lille jenta dier da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet er det ingen sammenheng mellom spile-bh og melkeproduksjon. Problemet med spilene er at de kan forårsake tette melkeganger (og deretter brystbetennelse). Jeg har av den grunn ikke brukt spile-bh i ammetiden....

Skrevet

Jeg fikk tette kanaler en gang, veldig ømt og ubehagelig. Etter det kan jeg ikke bruke bh med spiler i det hele tatt! Selv om det er amme-bh'er; bare det minste spilepress spesielt på yttersiden av brystene setter i gang ubehaget etter kun et par timer. Slutt på litt fine bh'er til fest med andre ord....

Skrevet

Dette må variere veldig!

Jeg har ca 6 ammebher, bruker ingen av de for jeg syns det er mer behagelig med ordentlig bh.

Ikke minst mer støttende.

Har aldri hatt noen problemer, og tror egentlig ikke det har så mye og si at det er spiler, så lenge den sitter godt!

Men her må man bare prøve seg frem :)

Skrevet

spilebher er ikke anbefalt når man ammer og som du sier - du kjenner du får noen kuler.

Sjekk ammehjelpen.no - de selger ammebh-er i store størrelse så vidt jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...