Kinemor85 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 I helgen hadde jeg endel hevelser i beina mine. Men det er ingenting i forhold til i dag. Plutselig ( i løpet av noen timer bare) er de blitt HELT enorme. De er så hovne at det presser og er ubehagelig. Drikker endel vann,prøvd med sitron (men det var jo som å be om halsbrann) og ligger med føttene høyt. Men fungerer ikke veldig bra. Det jeg lurer på,er det vits i å ringe sykehus eller legevakt? Helt grønn jeg,men tenker at det er jo helt normalt med hevelser.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Oi, jeg har ikke så mye erfaring med voldsomme eller plutselige hevelser, men hvor kraftige er hevelsene? Hvor lenge er det merke etter du presser en finger ned i leggen f.eks.? Det skader jo aldri å ta en telefon til føden eller legevakten da, men jeg vet ikke helt hvor mye vi skal regne med som gravide...
Sporty mamma Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Slik var det med meg også.Merket at skoene begynte å bli trange før det plutselig eksploderte.Nå går jeg barbeint og får ikke på meg noen ting. Det man skal være obs på er dette med svangerskapsforgiftning.Hevelse i bena kan være ett tegn på dette. Jeg hadde bare levert en urinprøve på legevakta og fått de til å måle blodtrykket. Er dette fint er det bare å ligge med beina høyt og drikke mye vann. Unngå mye salt (som binder vann i kroppen). Jeg hadde ingen hevelser med førstemann, men har fått skikkelige tømmerstokker nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå