Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Får altså inntekt i 6 av de 10 siste mnd, men har bare jobb i 7 mnd foreløpig, ikke fast jobb og har vært hjemmeværende og hadde ingen inntekt de siste 3 år. Jobben er relevant for min utdannelse. Hva får jeg da i fødselspenger? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Som regel det du tjener siste mnd før du går ut i permisjon. Eller de kan se på de 3/6/9 mnd i ditt tilfelle opp til de 7 siste mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg trodde man fikk gjennomsnittet av de tre siste år når man hadde kortvarig arbeidsforhold og ikke fast jobb og hvis det er mer enn 25 % avvik mellom det jeg tjener nå og inntekt siste tre år? Og at jeg kanskje fikk kr 0 i foreldrepenger siden jeg ikke har tjent noe de siste tre årene .. Har nå fast månedslønn. Er det ikke slik? I så fall blir jeg veldig glad! HI
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Nei det er ikke slik det er det du tjener nå som blir grunnlaget. Det er om du har jobbet i alle år og så av spesifikke grunnae(f.eks permiteringer) Har gjort at du nå har over 25% minder i inntekt nå enn du hadde tidligere. Da kan de se på de 3 siste årene, men det er kun i spesielle tilfeller de gjør det og ikke i ditt tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå