Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok nettopp en EL test, å den ble halveis positiv, 5 dager til IKM.. kan jeg være gravid eller er jeg bare helt på jordet nå..? Lest noen som har sagt at om den slår ut, så kan man være det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ann å teste positiv med dem når man er gravid, har også hørt at dem kan slå ut tidligere enn g.tester. Men ta det med en klype salt, for dem er jo ikke beregnet til å brukes til det. Ta en test om et par dager, da kan det jo hende g.testen blir positiv:D

Åssen el tester er det du har testet med?

Skrevet

billig strimler bare..

Må bare holde meg til mandag å se om tr kommer, viss hu ikke dukker opp tester jeg .. selv om jeg veet jeg kommer til å sprekke å teste i helgen;)

Skrevet

Du vet at på billistrimmlene skal test streken være like sterk eller sterkere enn kontroll streken for at den er positiv?

Håper du sitter med en positiv test i hånden te helga! Masse lykke til:)

Skrevet

når jeg kikket på den etter 10 minutt igjen, så var den like sterk.. men når det er gått over 5 minutt gjelder det vel ikke :s

Skrevet

Tja, si det. Jeg tittet på mine g.tester 10-15 min etterpå og kunne skinte en strek og jeg var jo gravid(mistet), så det er jo muligheter:D

Håper det inderlig for dn del!! =)

Skrevet

åå, det var trist å høre :(

Vanskelig å glede seg over noe så lite, når andre har mistet :/

Skrevet

Neida, du må jo glede deg masse;) Jeg synes jo det var drit kjipt å miste, selvom jeg bare var 4+4, men det er noe med den gleden man føler når man står det med den positive testen som gjør tapet så stort på en måte! Men jeg krysser fingrene for at jeg slipper å være uheldig en gang til, og at jeg snart blir gravid igjen, og da SKAL det gå bra, hehe:D

Du må skrive her når du har testet da, veldig spen! Har ikm lørdag neste helg jeg, gleder meg masse:)

Skrevet

Det skal jeg gjøre :)

Så hååper jeg vi slår følge i de neste 9 mnd fremover :)

Skrevet

Det håper jeg også, hadde vært veldig koselig:)

Legger deg til som venn jeg, hvis det er greit?:)

Skrevet

Har du testet igjen?? eg opplevde det samme me billigstrimmel idag...jeg vet ikke når eg har ikm, så vet ikke om det kan være graviditet eller el...skal teste me skikkelig test senere idag...spennende...! har aldri fått opp noen sva strek før...alltid vert blendahvit, iallefall me graviditetstestene i sånn strimmel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...