snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 hatt masse masse kynner, kan ikke gjøre en dritt for da får jeg de... og har kommet litt greier ut inni mellom så lurer litt på om jeg evt er moden osv... noen som vet om man kan sjekke de selv??
stjerne-kikker<3 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 dytter denne, lurer også på om man kan sjekke modning og åpning selv.. hmmm
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jordmor Siri anbefalte og ikke gjøre dette selv. Og sa at det kunne føre til flere kynnere og var ikke med på å hjelpe fødselen i gang. Hvis jeg forstod det riktig
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 hm skjønner men hadde alikevel vært greit å vite.... om de i de hele tatt er mulig å sjekke dette??
Rapunzella Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/140203184 Som dere ser er det flere grunner til at en ikke bør styre med slikt selv. Om dere er usikre, ta en tlf til jordmor eller lege og få det sjekket. :-)
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 om jeg husker riktig så mente jordmor at det var ganske umulig å sjekke det selv, at mange tror dem kan det, men egentlig er det ikke det man kjenner. Så jeg annbefaler å bare vente å ta ting som det kommer
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2009 får se hva jordmor sier i dag da.... ellers får vi bare vente til ungen kommer da er de hvertfall ikke tvil....
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 hehe, dere kan jo prøve å ha masse masse sex, det hjelper sikkert
benedicteh Skrevet 4. juni 2009 #9 Skrevet 4. juni 2009 jordmor mente ikke at det var umulig å sjekke det selv, men at de som kunne det er nokså myke.. Jeg har også sett at mange mener å ha funnet den strikken det er snakk om helt nede i skjedeåpningen nesten, men da må nok livmora løsne for at noe slikt skulle skje.... men når man faktisk kjenner denne tappen og åpningen og "strikken" mange beskriver det som, da er man ikke i tvil. Og det man kjenner selv blir bekreftet av jordmor ved sjekk. Det er ikke umulig å kjenne dette selv, men det er litt skummelt å tilføre bakterier oppi der..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2009 høres avansert ut de der... hm kanskje best å vente til riene kommer... hm sex......... blæh.... huff er de noe også er vel 2-3 mnd siden vi prøvde sist ikke så behagelig... men men kanskje om jeg mister tolmodigheten får jeg voldta han... ta bind for øynene på han, hehe så han slipper å se noe.... hehe stakkars....
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 Hehe, den kommer nok snart skal du se bare tenk så lenge du har gått gravid og hvor få uker det er igjen uansett om du går over terminen Er også veeeldig lei, og typen vil ikke ha sex heller, men det værste er at jeg VET at jeg kommer til å savne det å gå gravid når babyen er ute, så prøver det jeg makter å nyte den siste tiden. Selv om det er veldig vanskelig. Masse lykke til Håper du får se barnet ditt snart
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2009 hehe takk kommer til å savne å være gravid de vet jeg, men akkuratt nå vil jeg bare se han... hehe hode var festet glemte å spørre om modningen for min kjære var med, hadde ikke så lyst å be henne sjekke når han sto der også... men hun sa enten rier eller vann avgang så kommer han hehe så får vente på de... og ikke tenke mere på de.. ikke lett men har jo aldrig vært nærmere enn jeg er nå takker for masse svar hverfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå