Gå til innhold

Hva med Jens eller Jens Andreas?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jens vil være oppkalling etter mannens bestefar. Andreas bare fordi vi liker det og kanskje synes bare Jens er litt knapt. Ka dokker trur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselige navn. Jeg er vanligvis ihuga tilhenger av enkeltnavn, men her synes jeg faktisk Jens Andreas er best . )

Skrevet

Jens er et veldig koselig navn! Synes det er finest alene:)

Skrevet

Jeg syns Andreas er nydelig. så jeg ville valgt Jens Andreas. Da kan han også bruke Andreas som tiltalsnavn, om han selv ikke liker Jens.

Jens Andreas passet fint sammen :) Jens alene er kjedelig.

Skrevet

Jens er tøft, og ikke knapt. Kjenner en Jens og en Jens Petter.

Jens Andreas er to fine navn, men syns det ble litt tungt at begge sluttet på s.

Jens Edvard da??

Skrevet

Jens er et enkelt og flott navn.

Synes likevel det er mange andre navn som klinger bedre med Jens enn Andreas (blir -s ending på begge, noe jeg ikke er storfan av).

Jens Haakon

Jens Christian

Jens Teodor

Jens Tidemann

Jens Garman

Jens Herman

Jens Greger

Skrevet

Jens er pent. Jens Andreas blir like sleskete som Jens August i hotel cesar og er alldeles ikke pent.

Skrevet

Jens blir litt knapt ja. Andreas var jo toppen av kransekaken. Flott navn! Gå for dobbeltnavn! :-)

Har du enda ikke født forresten? :-) Når var termin?

Skrevet

Hadde termin 29 mai.. Og nei, har enda ikke født... Venter og venter, en tålmodighetsprøve!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tja, det er helt greit. Har bare gode assosiasjoner til navnet Jens, så da funker det - men er ikke sånn overbegeistret. Det samme gjelder Andreas. Men det funker=).

Skrevet

Jens er fint, og jeg synes alltid et navn står sterkest alene. Men Jens Andreas er helt greit det også.

Skrevet

Liker godt både Jens Edvard og Jens Christian, men mannen har satt foten helt ned på Edvard (synes det er gammelmannsnavn), og Christian heter svogeren min, så det utgår også... Jens Haakon skal jeg tenke litt på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...