♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Ble plutselig beskymra over at jeg ennå ikke har vært på innskrivning og omvisning på sykehuset, jeg er i uke 34 nå....når er det normalt å gjøre dette? Må jeg ringe sykehuset selv? Bor i Stavanger! Noen som vet?
Caity<3 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Bor også i stavanger og er i uke 32... da jeg var på ultralyd fikk jeg dato til innskriving. Den ble satt til 1 juli, som blir ca uke 36 eller noe... fikk ikke du sånn dato...i skranken på sykehuset når vi var ferdig på ordinær ultralyd
Caity<3 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 jeg tror ikke dette gjelder omvisning, for det ble kaldt innkallelse for innskriving, men det kan godt hende det vil bli en omvisning også...
♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 nei jeg fikk ingen ny dato...var inne på ultralyd 2 ganger pga jordmor ikke fikk se hjertet skikkelig(eller noe slik) Etter vi var der 2gang fikk vi ingen ny dato...hmmm...kansje jeg skal ringe å høre med di...
maria79ro Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 jeg var ikke på screening UL, så fikk jeg heller ikke automatisk dato til innskrivning, men JM ringte til fødeavd, stavanger sykehus og ordnet med time til meg i uke 38. hør med din JM.
Mor til 2 og et nurk i magen Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Det er ikke noe du absolutt må, men en fordel. Jeg bor også i Stavanger. Jeg fikk telefonnummeret til føden av jordmor (det kan du sikkert finne en annen plass hvis du ikke går til jordmor). Nå har jeg ringt for å få tid til å skrive meg inn. Du må da huske og ta med papirene, så skriver de inn alle de opplysningene om deg som de skal registere. Hvis du ikke gjør dette nå må du gjøre når du kommer inn på sykehuset med rier, og det kan jo være litt stress..
3b@rnsmor-30* Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 jeg skal på samtale med jordmor på føden her til uka. da er jeg 37 uker.
3b@rnsmor-30* Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 jeg fikk brev i posten da det var søkt om fødeplass, og dette var innvilget (alle som vil får føde på sykehuset her da..), og der var det med en svarslipp man måtte fylle ut for å gi beskjed om man ønsket samtale og/eller omvisning.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2009 ble litt klokere nå ja....takk for svar jenter :-)
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 jeg ringte inn selv å fikk tid til jounalskrivng, nesten 3 uker før termin fikk jeg tid. men lurte på det.... har dere med deres kjære på dette?? eller hva er "normalt"?:-)
MiMa09 Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 Innskriving på sykehuset? Skal man det altså? Har jeg ikke hørt om. Mne nå er jeg dette min første, og jeg er ikke mer enn akkurat inn i 3. trimester nå. Men da jeg fikk innkalling itl ordinær UL fikk jeg med et skjema med en hel masse opplysninger som skulle fylles ut til journalen min, blir dette litt av det samme kanskje? Og så har jeg fått beskjed om at jeg skal på omvisning på sykehuset et sted mellom uke 36 og 38.
Snart voksen Skrevet 7. juni 2009 #12 Skrevet 7. juni 2009 Jeg var på ekstraundersøkelse ultralyd i uke 28 ved SUS, da spurte de når det passet med innskrivning. Så der skal jeg om halvannen uke. Da er jeg ca. uke 36 og en halv. Fikk velge tid og sånn sjøl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå