Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 nå har det begynt og presse veldig bak i ræva:P har vondt i korsryggen og kommer tak innimellom. samme med magen.. men jeg får ikke drite.. det presser og presser.. har tatt 2 klyster men neida. det kommer ikke noe ut.. noen som vet hva som skjer? kan det være det ikke er noe der? men hvorfor presser det sånn da? termin om 15dager...
Studine mevik Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Har hørt folk si at det føles ut som det presser bak når riene begynner. Har det litt slik selv, men her er det ikke antydning til at det skjer noe. Har ikke smerter i korsrygg og mage. Har bare kynnere hele tida. Jeg ville tatt en telefon til føden, de kan sikkert forklare mer hva det kommer av. Eventuelt så tar de deg inn til en kontroll.
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 føden ligger 1 time unna... så er ikke bare bare og kjøre opp og ned:P hehe har en liten en på 17mnd her hjemme også.. må finne barnevakt først.. mamma er ikke hjemme før i 21 tiden.. men skal ut og gå tur og se om det hjelper..
Studine mevik Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Blir kanskje vanskelig med en annen liten krabat i hus, men kanskje det kan hjelpe med et varmt bad. Jeg har ofte vondt i ryggen på kveldene og da hjelper det å legge seg i badekaret. Ville uansett ringt føden. og hørt med de hva de mener du skal gjøre. Forklar hele situasjonen. De pleier å være veldig behjelpelige Kommer smertene regelmessig eller bare sånn nå og da?
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2009 nei ikke regelmessig... ikke som jeg vet om:P hehe får ikke til og ta tiden.. glemmer det ol. sånn er det med frøkna som løper rundt her og er turbo:P gubben skulle vist ringe føden og høre han sa han.. han er på vei hjem fra jobb... merkelig gubbe:P skal snart ned og hente posten og gå en liten tur. også skal jeg bade etterpå når frøkna er i seng.
Studine mevik Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 håper du føler deg bedre etter en tur og et bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå