Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Fødte for 1mnd siden,og skal nå i bryllup om 3uker... Har absolutt ikke noe å ha på meg.. Må være noe som er enkelt siden jeg ammer,og noe som skjuler magen litt... Tok ks,så har en litt teit mage og... Er det noen av dere som har sett noen i de typisk kjede-butikkene? Kan liksom ikke legge for mye penger i det heller...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 har selv kjøpt en på byoung som kosta 400kr! den er v utringing forran og bak, men knytting på skuldrene, så den er veldig grei å amme i. Så er det empirie liv så den skjuler hele magen.
MiMa09 Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jeg kjøpte også en på byoung til 400. Men den funker nok ikke å amme i. Ser ikke for meg åssen det skulle gå til hvertfall. Men den var A formet, og i large var den diiiiiger til meg. Jeg har brukt den i festlige anledninger nå når jeg er gravid. Tenkte å bruke den etterpå også, men da tenkte jeg ikke på ammingen. Har sett at Lindex også har en del fine sommerkjoler, sjekk der.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Er dere 90+ hvis dere får tak i klær på Byoung? Dere er kanskje lange dere da? Jeg er bare 160 cm
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Jeg fant en helt fantastisk kjole paa noa noa naar jeg maatte ha en kjole til kontfirmasjon. Den kosta 1000 kr da, saa kanksje litt dyr. Den er veldig vid og god, men har pent snitt og en liten snor-greie under bysten. Den har smaa knapper nedover saa er god aa amme i ogsaa. gaar til kneet ca og har litt puffermer. Jeg bruker til vanlig rundt stl 48 i klaer, er hoygravid og gikk inn i str L. Den fantes vell opp til xxxl tror jeg. Der er de ogsaa superhyggelige.
MiMa09 Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Jeg er 172 og akkurat innenfor gruppen 90+ nå. Men det er en del av de kjolene som kommer nå til sommeren som funker fint.Men det er pga A fasongen, hvis ikke hadde det nok ikke gått nei. Jeg kjøpte min i L og den var enorm. Jeg hadde uten å tulle fått to sånne som meg inni den. Og de hadde den i XL også. Lengden på den var rett over kneet, så hadde nok funket på deg som er 160 også.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 bor du i Oslo? I så fall er det en veldig fin butikk i Gunerius senteret, hvor de har spreke klær i større størrelser også. Ligger i øverste etasje rett v rulletrappen. Husker dessverre ikke hva den heter. Utrolig mye morsomt og flott. Så ikke etter kjoler da jeg var der nettopp, men jeg tror nok at de har det også. Ellers så kjøpte jeg tidligere 2 flotte kjoler i en butikk på Mangelrud senteret (også den i øverste etasje) hvor har spesialsert seg på klær i str 40 og oppover. Her er det litt dyrere, men mye flott.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #8 Skrevet 13. juni 2009 ja jeg er første anonym som svarte og jeg er 90+. Det er snittet som gjør at den passer. strikk under bysten bla. Hvis det hadde vørt glidelås så hadde det ikke vært sjans... så i dag at de selger til halv pris forresten...
Mamman til Joachim Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Jeg sliter også med å finne kjoler om dagen, så takk for tips over.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 Neste Stopp har mange fine kjoler i ulik størrelse og fasonger. Er lav og bred, har funnet flere kjoler der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå