*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg fikk mensen på torsdag kveld altså 28 Mai! HAr nesten ikke blødd, for har ikke hatt mens smerter heller som jeg pleier å ha.. Idag har jeg ikke blødd noen ting, men kjennes ut som om det kommer snart. Men nå er det 4 dager siden den kom, så da burde den jo vært i full gang.. Skjønner ingenting jeg. Blir så forvirra.. Vi har jo ikke prøvd denne mnd heller, så vi får se. Begynner den ikke på fult får jeg ta en test, men tviler den er positiv! Hadde jo vært moro, men er nok ikke vår tur enda. Over 3 år, har vi brukt nå. Virkelig lei, sliten og deprimert av all denne prøvinga. Kan det ikke bare bli vår tur da?! Livet er så urettferdig til tider. De som virkelig har ett stort ønske om å bli foreldre sliter utrolig mye, mens de som ikke har lyst på baby får unger.. Dårlig gjort! Vært mange tårer igjennom de 3 åra med prøving, men nå klarer vi ikke glede oss lenger! Vi føler liksom at håpet om å bli mamma og pappa forsvinner mer og mer for hver mnd. Det er tøft, og det er ikke så mange som forstår det! Skal bli godt å komme til gyn i sommer!
atsjo Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Trist å lese.. Har prøvd siden slutten av okt 08 og syns det begynner å bli tungt allerede.. Føler det er så håpløst uten mensen og el. Men har begynt på pergo nå så forhåpentligvis kan jeg kalle meg "skikkelig" prøver snart. Kan ikke tenke meg hvordan det er for dere engang! Jeg har en sønn så føler meg jo veldig heldig. Slike historier får meg til å tenke litt ekstra på hvor takknemlig jeg faktisk er for han:) er så alt for mange som tar det å bli gravid for gitt.. Leser at du gleder deg til gyn i sommer, men du har vel vært der før i løpet av disse tre årene? Håper det og håper virkelig det snart blir deres tur:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Hei! Er det en grunn til at dere ikke har søkt hjelp før? Det tar jo lang tid å bli utredet også. Vi prøvde også lenge men var heldige med klaff på første ivf. Er så glad for at vi gikk til legen,selv om jeg helt hadde mistet håpet. Masse lykke til!Håper det blir deres tur snart!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 Hei! Ja, dt har sine grunner som jeg ikke vil ta opp her! Men nå skal vi så da får vi se. Jeg er 100% sikker på at jeg har PCOS så skal bli spennende å se hva de sier.. Takk for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå