Gå til innhold

Helt utenkelige med alternative samlivsformer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To menn- en kvinne, to kvinner-en mann, tre menn, tre kivnner etc.

Jeg kunne nok ha fungert fint i lag med min eksmann og ei kvinne. Ideelt hadde det kanskje ikke vært, men at det hadde fungert, det tror jeg.

Fortsetter under...

Skrevet

På ingen måte utenkelig, selv om et polyamorøst forhold for meg personlig fremstår som litt slitsomt.

Skrevet

Så lenge det fungerer for dere, så why not? Jeg er derimot redd for at samfunnet ikke er helt der ennå, og at det kan gå ut over evt. barn. Det er veldig synd, men dessverre sant:-(

Skrevet

jeg kan leve i et åpent forhold, for jeg tror ikke sex handler om å elske.

men jeg tviler sterkt på at jeg hadde taklet og være sammen med 2 eller 3 på en gang, syns det er slitsomt nok og være sammen med en.

Skrevet

Utenkelig for min egen del ja. Hadde aldri orket å se mannen min kjærlig kysse en annen kvinne...eller mann for den saks skyld.

Et eller annen vrenger seg innvendig når "første kona" til han Cognac-Bertelsen syns kjærligheten mellom mannen og den nye dama er så fin. Jeg tenker at enten så lyver hun, eller så er hun gal i hodet. Jeg kan rett og slett ikke forestille meg hvordan det går an.

Elsker man flere, er min mening at man må velge. Intellektuelt sett respekterer jeg at andre ønsker å leve sånn.

Skrevet

Nå er jeg såppas vanskelig av meg at mannen min ikke har lov til å kysse eller ta på et annet kvinnemenneske på noen type seksuell måte uavhengig av evt følelser/lyster ect...

Nei nei nei nei......

Hadde det derimot vært snakk om et usæriøst forhold hadde jeg kanskje ikke hadd noe problem med å vært flere i forholdet... ;-)

Annonse

Skrevet

Signerer hvert eneste ord. Kunne ikke vært mer enig.

Skrevet

LilleElla altså :-)

Skrevet

Jeg er mer der at personlig syns jeg det er vanskelig nok å få det til med en annen person, at jeg ikke tror jeg hadde fått det til med flere... Hehe:) Gjelder å kjenne mine begrensninger tror jeg.

Og så får andre gjøre som de vil.

Skrevet

Tror jeg, kjæresten og bf også hadde kunne hatt det fint sammen.

De to kunne se fotballkamper sammen

Jeg og bf trener sammen

Jeg og kjæresten sover sammen

Vet ikke hva de to mener om det, men kunne kanskje spurt;) Ellers så trives jeg med å ha bf som nabo.. eneste forskjellen er jo at han da også må sove her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...