Gå til innhold

Skal til legen i morra, og GRUER MEG...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skla altså inn til fastlegen min i morra, for å be om utredning... Håper jeg ikke bare får beskjed om å prøve litt til, og "slappe av"... (Om noe kan hun jo rekvirere en sydentur :P) Har så sterk følelse og redsel på at jeg har endometriose... Er det noen her som har vært til legen med mistanke om det? Har jo fått høre tidligere ( men ikke av samme legen) at det er heeeeeelt vanlig med masse vondt under TR.. -Særlig... Har prøvd å spørre litt på endo forumet men ikke noe svar.. Lurer også på om fastlegen ders har tatt dere alvorlig når dere har kommet med barneønske..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikkje no peiling på¨edometriose...men skjønner godt at du gruer deg!

Har prøvd å ta opp dette med utredning o.l. med leger tidligere og får beskjed om at det e ikkje nødvendig...bla bla bla my ass! Va vel for ung...21 år...

Men bytta lege nå, og kjenne eg har stoooore reservasjoner mot å gå inn og sei at eg ønske utredning... Har ikkje prøvd ett år, men syklusene mine e på jorde, så kan jo ikkje sei at eg har hatt ein skikkelig pp egentlig ennå........så...beskjeden "nei det trengs ikkje det, slapp av, det komme nok te slutt" e faktisk mere skummel enn å få beskjed om at noe ikkje e som det ska......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...