Gjest Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Skla altså inn til fastlegen min i morra, for å be om utredning... Håper jeg ikke bare får beskjed om å prøve litt til, og "slappe av"... (Om noe kan hun jo rekvirere en sydentur ) Har så sterk følelse og redsel på at jeg har endometriose... Er det noen her som har vært til legen med mistanke om det? Har jo fått høre tidligere ( men ikke av samme legen) at det er heeeeeelt vanlig med masse vondt under TR.. -Særlig... Har prøvd å spørre litt på endo forumet men ikke noe svar.. Lurer også på om fastlegen ders har tatt dere alvorlig når dere har kommet med barneønske..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 har ikkje no peiling på¨edometriose...men skjønner godt at du gruer deg! Har prøvd å ta opp dette med utredning o.l. med leger tidligere og får beskjed om at det e ikkje nødvendig...bla bla bla my ass! Va vel for ung...21 år... Men bytta lege nå, og kjenne eg har stoooore reservasjoner mot å gå inn og sei at eg ønske utredning... Har ikkje prøvd ett år, men syklusene mine e på jorde, så kan jo ikkje sei at eg har hatt ein skikkelig pp egentlig ennå........så...beskjeden "nei det trengs ikkje det, slapp av, det komme nok te slutt" e faktisk mere skummel enn å få beskjed om at noe ikkje e som det ska......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå