gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg lurer på om det i det hele tatt er mulig att det kan være eggløsing jeg har?? Min historie er slik: - Slutta på minipille etter 1,5års bruk 27april i år - Blødning 1 uke etter, men varte bare i 3timer ca - Ny blødning 8dager etter igjen, men som også bare varte i i 3timer ca. - Tr (skikkelig blødning) 2 uker etter med varighet på 5 døgn (forrige tirsdag starta den) - I uform i går og i dag, begynt å bli forkjøla, hodepine, vondt i rygg og mage helt nede. - Har kjøpt el tester, men fikk de ikke før i går så haar ikke begynt å bruke de ennå. - Hadde 28dagers syklus tidligere (før jeg fikk jenta mi i juli 07), etter dette har jeg vært fri for tr pga minipillen. Kan det med vondt i mage og rygg langt nede ha noe med eggløsingen å gjøre?? synes dette er litt vel tidlig.. Var jo tross allt kun på dag 8 i syklusen i går, og må jo ha en veldig kort syklus dersom dette kan være noe sånt.. Hva tror dere??? Har ikke lyst att dette skal være el allerde altså.. da er den ingen sjans denne perioden... :-(
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Ingen tanker om dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå