Gå til innhold

Dere med UROLIGE BEN se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var forferdelig plaget med dette i mitt forrige svangerskap. Holdt på å klikke for meg. Jeg sov bare noen få timer hver natt i seks uker.

Prøvde alt av kjærringråd, men ikke noe hjalp. Legen sa at jeg bare måtte leve med det, det var ikke noe å gjøre med det.

Fikk tips om jern, magnesium og mye mer, men ikke noe hjalp.

Helt tilfeldig kom mannen min i snakk med en fysioterapeut, som hadde en kollege, han trodde kanskje hun kunne hjelpe meg med mitt problem. Dette var en dame som jobbet med gravide kvinner og bekkenløsning. Hun satte triggerpunkt nåler i rumpeballene. Det var forferdelig smertefullt. Men det hjalp. Etter denne behandlingen, fortsatte hun videre å masere/trykke på punkter på samme sted, ved senere behandlinger. Ble etter ett par behandlinger helt kvitt problemet!!!!!!!! Så jeg reiste fra ett skikkelig helvette til himmelen. Det var en enorm lettelse å bli kvitt dette grusomme problemet.

Dette problemet er bekkenrelatert. Det er nerver i bekkenet som kommer i klem (om jeg har forstått det riktig). Dette gir utslag i urolige føtter. Er plaget med dette i dette svangerskapet også, men mannen min har i flere uker jobbet med å masere disse punktene slik at jeg til nå har klart å holde det litt i sjakk. Kjenner ubehag, men overlever ennå :). Men spørs om ikek jeg burde ta turen til denne fysioterapeuten igjen snart :)

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj høres bra ut....jeg har gått akkurat sånn som du forklarer nå i kansje like mange uker:P men nå er det kansje litt forseint til meg da..bare 9 dager igjen til termin....men hmm..søvnen er jo veldig viktig da....takk for at du ville dele dette :)

Skrevet

søvnen er veldig viktig ja!

Og om du klarer å få en time nå, så fort som mulig slik at du kanskje kan få deg noen dagers søvn før fødsel og nattevåk med liten baby, så er kanskje ikke det så dumt?

Masse lykke til den siste tiden og med fødselen du har i vente :)

Skrevet

Hm... Jeg sliter også vanvittig med dette, men jeg har det i armene av alle ting... Helt forferdelig og har prøvd alt som lege og jordmor har sagt... Kanskje jeg får ringe inn å høre om det går an å gjøre noe for meg og da :)

Skrevet

Bruk gode sko- med skikkelige demping i sålene. Det hjelper meg masse. Får leggkramper hver gang jeg bruker fine sko med flat såle eller høye hæler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...