Lykkelig mor til tre Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Skjønner jo at hormoner kan rase i kroppen, men å irritere seg over slike eller slike innlegg (som f.eks, hvor mye veier du og hvor mange dager igjen innlegg)... ? Hva er poenget? La folk skrive/spørre og snakke om det de vil. Det kommer jo også hver dag nye folk her inne som kanskje lurer på noe andre har spurt om (som du har lest). Og da må det vel være greit å spørre? Tenker at kanskje de som til stadighet irriterer seg over at det er så mange sånne eller sånne innlegg, og at noen innlegg er så dumme at de ikke skjønner vitsen med å skrive om det.. kanskje de er her inne litt vel mye? Og leser/kikker på alt av overskrifter? Kanskje finne på noe annet (em en er frisk nok til det) enn å lese alt som alle skriver her inne? Selv er jeg inne og skummer over litt i ny og ne, og får ikke da denne følelsen av at folk spør om de samme "dumme" tingene ( i følge mange) her inne.
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Må si meg enig i det! Men det jo kanskje greit å få utløp for hormonene ett sted? He he, kjenner jeg "koker" litt fortere enn jeg pleier for tiden. Har fem uker igjen ;o) c",)
Ooops I did it AGAIN Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Er ikke mange innlegg på 3. trimester som irriterer meg. De som legger inn "hvor mange dager" - innleggene har jo som regel enten gått over termin eller har det samme dag;) Så sjønner de er ivrige.. Men jeg synes administrator av anonymforumet er skikkelig slapp å sjekke innlegg. Der står så mye teit og stygt at det er helt fryktelig. Masse tåpelige innlegg som ikke hører hjemme noe sted - og som tar opp tid siden en må skumme gjennom de overskriftene også når en skal lese noe der inne.. Og dette har ingenting med mine hormoner å gjøre;) Enkelte eier bare ikke takt og tone...
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Helt enig. Har også tenkt at de som irriterer seg over sånne innlegg må tilbringe mye tid her inne. Men det er jo flott at de ikkje har noe mer å bekymre seg over enn så pass teite ting tenker eg og. Blir litt lei meg når eg ser at folk er såååååå lei av å være gravid og vet ikkje kor de skal gjøre av seg. De var jo fullstendig klar over når de ble gravid at det ikkje kommer leveringsdatoer med disse bebisene. Skjønner godt at de som sliter virkelig med bekkenløsning og diverse plager selvfølgelig er lei, men det er jo den prisen de må betale for å få barn. Eg har selv 2 uker til termin, er ikkje lei akkurat men det begynner jo å bli tungt. Men noe annet hadde nå vært rart helt på slutten. Synes det begynner å bli spennende å se ka neste dag bringer, for det kan jo være at eg blir mamma en av de nærmeste dagene. Tror det er blitt litt massesuggesjon på at en er lei. Og en er jo tross alt ikkje på overtid før 2 uker ETTER termin. Men da blir man jo satt igang ganske kjapt, så det er jo nesten ingen som går på overtid lengre. Klarte å ro meg laaaangt ut på viddene nå, hihi.
gravid86 Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 de som irriterer seg over visse innlegg kan heller gi utløp for sinnet sitt inne på kranglesiden! Trenger ikke å skape surt miljø her inne i alle fall:) det kan jo hende de lurer på ting som er blitt spurt om mange ganger før også, bare at ingen har sagt d til dem. Fei for deres egen dør før dere går til andres! Nyt den siste tiden av svangerskapet:) det skal nemlig jeg gjøre!
Lykkelig mor til tre Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2009 Det er mange som er lei på slutten ja, og jeg som deg skjønner det godt når en har mange plager. Men jeg tror kanskje det at de som ikek har slitt så mye for å bli gravide (som oss som har hatt assistert befruktning, eller har brukt veeeldig lang tid på å få det til), ikke helt setter pris på svangerskapet på samme måte som oss. Og det hadde kanskje ikke vi gjort heller hadde vi fått det til på normalmåten. Selv har jeg kastet opp i mange måneder og gått ned seks kilo uten å legge på meg ett eneste gram. Det er jo ingen drømmesituasjon, men jeg prsier meg lykkelig hver dag over at jeg er gravid og at alt går bra med babyen Du får forsøke å nyyyyte disse siste dagene/ukene til babyen kommer Så må du kose deg masse det året du er hjemme med lille knøttet
Lykkelig mor til tre Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2009 mitt svar 09.39 var til ...hmmm hva var navnet Sirili 2icsi, sa... (ja ikke helt riktig men, nicket var noe der i nærheten )
Lykkelig mor til tre Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2009 mor79 Ja disse hormonene kan kreve sin kvinne noen ganger. Selv har jeg heldigvis ikke vært særlig plaget av dette denne gangen. Men har gått på masse medisiner pga assistert befruktning i over ett år for å få til dette, så jeg har fått dosen min for resten av livet av hormoner Masse lykke til med de siste ukene
Lykkelig mor til tre Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2009 babysommeren09-Fødeklar Vi er jo så forskkjellige vi mennesker. Så det som er tåpelig for en er kanskje ikke det for en annen. Men joda, kan da reagere litt på ting som skrives, på noe som ikke er noe for meg. Men da går jeg jo bare videre Det å skrive stygge og slemme ting her inne, burde ikke være akseptert. I hvert fall ikke når en går til personangrep. der burde det i hvert fall gå engrense for administratoren. Masse lykke til med din forestående fødsel.
Lykkelig mor til tre Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. juni 2009 gravid86 kranglesiden var ett godt tips ja Flott at du har planer om å nyte den siste tiden. skal gjøre mitt aller beste på nettopp det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå