Gå til innhold

Meg og lille snuppis se hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om du husker meg,men vi var gravid nå sammen.Jeg mistet 12 mai og så at du mistet rett etter.:(((((

Hvordan går det med deg?

Jeg har hatt EL for en uke siden og gleder meg til å ta en test.

Har forresten skiftet nick. før var jeg mannaen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mannaen =)

Går greit med meg, ikke helt på topp om dagene, men sånn passe. Var inne på lørdag og aborterte, forferdelig opplevelse - er jo bare 4 dager siden, men vet at det går bedre og bedre for hver dag som går!! Psykisk var jeg helt knekt første gang jeg mistet den 07 mars - denne gangen gråt jeg fra meg på torsdag når jeg var på UL og når det ble oppdaget at det ikke var liv... Var da mer forbannet over at det gikk som det gikk, men fysisk føler jeg meg veldig tom for energi nå...

Tøft å surfe 1 trimester to ganger nå på bare 6 mnd. Første gang mistet jeg i uke 12 - denne gangen i uke 9 - nå venter vi litt før vi prøver igjen. Regner med jeg har EL om ca 7-14 dager og IKM uke 26, men prøver ikke denne pp - vil gjerne ha mensen 1 gang først (slik som sist) så livmorslimhinnen rekker å bygge seg opp igjen, men etter det prøver vi igjen. Mannen min vil vente til ut på høsten og vinteren med å prøve igjen, men jeg satser på IKM uke 30 - altså i juli måned!

Så koselig å se at dere prøver igjen med en gang - tror det er det beste botemiddelet over sorgen over å ha mistet...

Hvordan går det med deg?? Ser du gleder deg til å ta en test snart... Du må holde meg oppdatert da =)

Klem fra

Skrevet

Uff det er helt forferdelig.Jeg unner ingen det vi selv har vært igjennom.Dette er 2 aborten på 1 år.Første mistet jeg i uke 11 i MA februar 08 og så nå i uke 7..

Ja det er ikke hver dag jeg gleder meg til å teste....Det går sånn opp og ned at jeg lurer på om jeg er helt normal....Enkelte dager angrer jeg på at vi i det hele tatt har prøvd igjen..

Prøver å være litt positiv,men det er jo helt klart vanskelig.Har jobbet mye siden SAen og jeg tror det har gjort slik at jeg nå er tappet for krefter på en måte...

Går snart på ferie og det skal bli HERLIG=))

Skal holde deg oppdatert=)

Sender deg en god trøste klem.Ta vare på deg selv!

Skrevet

Trøsteklem til deg også - vi får holde hverandre oppdatert - ta godt vare på deg selv du også =)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...