♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Noen andre her inne som har termin i november? Jeg har termin 25. november:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Nei, jeg har termin 24.oktober, men svarer her for jeg regner ikke med at babyen kommer før uti November:o)
Skogshuldra Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 hei Jeg har termin 9 november, men har UL til mandagen så regner med at den blir flyttet på litt da... Forhåpentligvis fremover
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Termin 15.november her, men skal på ul 18.juni så vi får se litt nærmere da!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2009 Skal dere vite kjønnet når dere skal på UL?
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har termin 4. november, men skal på UL om en uke, så da blir sikkert terminen flyttet... Og ja, vi vil vite kjønn!! Er ikke tålmodig nok til å vente med å få vite sånt:-)
vaffeljernet <3 Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 kommer til å ha termin i desember, men har en jente fra før som er født 24.novenber -10.dager før termin- så kan hende "lillebror" blir født i november han og. Og nei, jeg vet ikke kjønnet, bare kaller han det, for jeg har en guttefølelse. kommer ikke på ul før uti slutten av juni beg av juli. blir veldig spennende å vite termin, for akkurat nå er det meget åpent :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå