Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hjelp! Poden er blitt 6 mnd, og det er snart på tide å bytte ut bagvognen.Problemet er bare at jeg ikke finner en sportsvogn jeg liker! Jeg ønsker en vogn som har vendbar sitttedel, lun god kalasje, full liggestilling, helst ikke så veldig tung.....har sett på emmaljunga city cross, teutonia spirit s3 og quinny freestyle. emmaljungaen synest jeg egentlig virker litt kjedelig, teutonianen synes jeg virket litt slarkete når man legger den sammen, freestylen hører jeg tipper lett. off, hvilken ville dere valgt, og hvorfor?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har Teutonia Mistral og er veldig fornøyd:) Synes ikke den virker slarkete når jeg legger den ned.
FruTB Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Jeg hadde også en teutonia mistral, men synes de ulike sittestillingene var veldig dårlige. Enten er det så vidt man hever hodet litt, eller så sitter man i 90 graders vinkel. Ingen mellomting jo :\ Men ellers er vognen super - lett og god å trille, blir liten sammenlagt og ikke minst; solid og super kvalitet! Så om man liker de sittestilligene så er det flott Men jeg ville valgt en bugaboo - helt klart! Jeg kjøpte denne vognen for noen måneder siden, og det eneste jeg sitter og irriterer meg over er at jeg ikke hadde denne vognen fra dag 1. Makan til super vogn skal du lete lenge etter
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Jeg ville valgt brio happy med telskop light understell! Fordi den er super, har prøvd en hel haug
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Sportvognen som simo har er veldig fin, gode å trille:) jeg anbefaler en slik vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå