Catias Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Tok en graviditetstest 23 mai, og den var positiv, var en sånn CB digital, så det stod klart og tydelig GRAVID....men i forrige uke hadde jeg en blødning som varte i 3 dager, så jeg var hos legen og tok en blodprøve...fikk svar på den idag, og hcg nivået mitt var på under 5. Hun hos legen synes det var rart at jeg i det hele tatt hadde fått positiv test da når det var så lavt. For det pleier ikke synke så fort.... Skjønner ingenting jeg, man får jo bare positiv test når man har hcg i kroppen....men men....da er det bare å fortsette å prøve da.... *sukk*
:-) Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Vet du, akkurat det samme skjedde med meg i april. Testet positivt både med billig-test og CB digital, for så å begynne å blø en uke etterpå. Gikk til lege og han fikk neg test. Han kunne heller ikke skjønne at jeg hadde fått en pos test. Er det kanskje dette som kalles kjemisk graviditet?? Håper på lykketreff denne runden, tenkte å teste på fredag selv om IKM ikke er før på mandag/tirsdag...
Lotta2010x2012 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Det samme skjedde med meg rett før 17. mai. Fikk svake positive tester på søndag 1 dag føe ikm, og gravid på cb 2 dager over ikm, på onsdag. Begynte å blø torsdag ettermidag, og fredag tok jeg den første blodprøva, og den var på under 3, og på mandagen under 2. Så var nok ikke store graviditeten som oppsto her heller, men gravid har jeg da vært:) Prøver å trøste meg med den tanken. Håper det går bra med deg, og så får du ha lykke til videre=)
Catias Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 "bra" det er flere som har hatt det sånn da, blir nesten engstelig for at det er noe galt med meg jeg....selv om jeg ikke helt hva det skulle vært heller.... Men hørte også om kjemisk graviditet i dag, og det virket på meg som om det er det jeg har hatt.... Vi får ha lykke til alle sammen...å håpe den sitter neste gang....
Catias Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2009 Ja får håpe det....masse lykke til.... Det som skjedde med deg, var akkurat sånn det var med meg også...helt likt....høres ut som kjemisk graviditet....hørte det er mange som opplever det, men de tror bare mensen var forsinke når de begynner å blø....
Catias Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2009 innlegget over skulle vært svar til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå