nalle Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hrei! Jeg har 14 dager igjen til termin og vurdere å parkere bilen fremover. Sist fødsel startet med dunder og brak med en kjempevond ri. Jeg måtte legge med ned, musestille for å takle smertene. Hadde jeg kjørt bil ville jeg nok havnet i grøfta:). Hvordan er det med dere å bilkjøring? Parkerer dere den (evt. når) eller tar dere sjansen?
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jeg kjører så lenge jeg får plass bak rattet ;o) Det gjorde jeg sist også, kjørte bil samme dag som det startet. Tenkte aldri på om det var lurt eller ei........ c",)
anneli39 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Kjører til det skjer noe, ja. Hadde egentlig ikke tenkt i de baner, men får kjenne etter før jeg setter meg bak rattet. Kjører dessuten ikke lange avstander der vi bor.
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg kjører enda, er 3 dager over tremin nå. Ser jo ann formen litt, men har ikke tenkt å parkere før mannen kjører oss til sykehuset..
Snikskytteren er storebror! Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Jeg kjører bil enda og slutter nok ikke med det. Er litt trangt om plassen bak rattet siden jeg er så kort i beina at jeg må kjøre sete langt frem, men bare setter meg litt skrått. Går så fint så ;P Er i uke 37
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Jeg kjører bil enda ja. ( 8 dager til termin) har ikke tenkt å parkere den før jeg ligger å føder
Studine mevik Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Jeg kjører til det skjer noe, men er sjelden jeg kjører i ugangspunktet. Når jeg skal noen plass er det som regel sammen med mannen min og da kjører han. Det hendte noen ganger tidligere i svangerskapet at jeg kjørte sånn at han kunne ta seg en øl eller to, men nå drikker han ikke så da slipper jeg å sitte med magen oppi rattet
Ooops I did it AGAIN Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Kjører enda ja.. og kommer nok til å gjøre det framover også Men det er sinnsykt ondt å sette seg inn i bilen.. Og her om dagen kjente jeg at det var vondt å løfte venstrefoten til clutchen mens jeg hadde en kynner.. Hm.. Må nok bare trille inn til kanten dersom noe skulle skje og parkere der;)
25 år gammel mamma Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Hei Kjørte 3 timer før forrige fødsel startet, kommer ikke til å parkere denne gangen heller. Merket at noe var på gang, før jeg satte meg i bilen sist,så denne gangen vil jeg nok se ann sånn som sist. Gikk helt fint,og hvis det skulle vise seg at det starter på veien,så får man stoppe langs veien,med varselblink tenker jeg og ringe ambulanse....
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Har 18 dager igjen og kjørte 55 mil i går, så ja
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har også 8 dager til termin og kjører bil... Er helt avhengig av bilen, så det er uaktuelt å parkere den! Skulle noe sette igang så regner jeg med at jeg iallefal klarer å sette på varselblinken og kjøre inntil kanten...
lini57 Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 Er i uke 37 og kjører bil hver eneste dag,,, det kommer jeg til å fortsette med helt til det skjer noe:)
♣ Christiane ♣ Skrevet 3. juni 2009 #13 Skrevet 3. juni 2009 Kommer til å kjøre bil til jeg må kjøres på riksen med tette rier, hehe. Er vel ikke så ofte fødselen starter med kjmperier uten at man har fått et lite forvarsel ihvertfall, så den sjansen tar jeg. Kan jo ikke bli helt værfast heller når jeg går ut i permisjon, det er jeg altfor rastløs til.
liten spire Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 hei kommer til å kjøre fram til jeg føder Har 3 barn fra før så trenger å kunne kjøre og hente barn i barnehag , skole osv når manne min ikke kan Har kjørt fram til fødsel de andre gangene jeg har gått gravid også skulle det starte mens jeg kjøre blir det å ringe ambulansen mens jeg venter i veikanten
Noddy78, en av hver! Skrevet 4. juni 2009 #15 Skrevet 4. juni 2009 Hmmmm...jeg får bryte trenden... jeg sluttet å kjøre for en ukes tid siden. Merker jeg ikke er like oppmerksom lenger og det er ikke verdt å evt kjøre på noe/noen. Tenker sikkerhet først her ;-) Får klare meg med offentlig selv om det tar 30 min å gå til toget. Er -3 idag så ikke lenge til det skjer noe håper jeg. Går stort sett hjemme likevel, greit at mannen vet hvor jeg er om noe skjer!
FruAkilles Skrevet 4. juni 2009 #16 Skrevet 4. juni 2009 Jeg har blitt så DIGER i magen (Ikke bred, men spiss og høy) så den går borti rattet når jeg kjører. (Må ha setet langt frem også, for å rekek frem til pedalene) I går kjørte jeg på motorveien og da mini valgte å bytte side å ligge på, dro magen rattet med. Jeg skvatt litt, men fikk da rettet opp bilen før det gikk ille. Da fikk vi en liten oppvekker..... så begrenser bilkjøringen nå ja...har fem uker igjen- så det blir tungt å være uten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå