Gå til innhold

Begynner å haste med barnevogn!! Bestillingstid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er lang bestillingstid på vogner, på for eksempel barnas hus? Eller om dette er slik de har på lager?

Kall meg gjerne treig, da jeg har 3 1/2 uke til termin, og barnevognen er ikke komt i hus enda, men men :) Tenkte meg en tur en av de nærmeste dagene på handletur, men det er kjedeli hvis det er flere uker leveringstid..... Har ikke helt bestemt meg for hvilken vogn enda heller, men det ordner seg vel alltid :) Kjenner jeg begynner å få litt hastverk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte har de på lager, men det kommer vel litt ann på hvilken vogn du skal ha, og på hvilken farge!! Men du finner nok en skal du se ;) Lykke til på babyshopping!!! :D

Skrevet

Emmaljunga har hvertfall 6-8 ukers leveringstid. Jeg bestilte min for 10 uker siden og den kom på fredag! :( ikke altid de klarer å holde leveringstidene sine heller nei!

Skrevet

Det varierer vel veldig. Forrige gang jeg kjøpte vogn (Barnas hus) var det 8 ukerrs leveringstid (TFK Joggster Twister). Denne gangen har jeg kjøpt en Simo Duo på Babyshop og den fikk jeg med meg med en gang siden de hadde den på lager.

Skrevet

Hva med å kjøpe brukt? Ei venninne av meg kjøpte brukt 4 uker før fødsel. Den kom i posten fra en tidligere eieren 3 dager etter kjøpet og var i veldig fin stand. Det finnes jo mange fine vogner på finn.no.

Skrevet

koster det ikke mye i frakt?

Skrevet

Nei, ikke så mye sa hun. Man sparer uansett endel på å kjøpe brukt, så prisen blir jo mange tusen lavere uansett.

Man kan jo også finne noen som bor i nærheten og hente den selv.

Skrevet

Jeg kjøpte min TFK på Barnas Hus, de hadde tre-fire farger på lager, så jeg fikk min med en gang da jeg valgte en av de. Men ellers så var det 6 uker levering på denne vogna fikk jeg vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...