♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei snuppa:) Jeg svarer her jeg:) Er rimelig fullt i innboksen min, hehe:) Synes du det er greit å skrive her inne? Her går d bra, drømte i natt at jeg var gravid og hadde kul på magen min...snufs... Våkna tilogmed med at jeg holdt meg på magen... Tenk å gjøre seg selv så gal!! Får håpe jeg er sanndrømt da.... El nærmer seg med stormskritt.. Tester hver dag kl.17.00 (begynte på mandag 1.juni) Ifølge kalkulatoren skal jeg ha el på fredag (5.juni) det burde vel stemme siden jeg har sykluser på 28 dager nå? Håper ikke jeg har hatt den, men det hadde vært litt tidlig...Håper bare jeg finner den,uff!! Slitsomt disse eggløsningsdagene... ååå,så spennende at du fikk strek da:D Gleder meg til du har testet på nytt!! Hold meg oppdatert!! Så utrolig slemt av x'en til samboern din å gjøre noe sånn!!! Jeg hadde klikka...Stakkars sier jeg bare, det må være skikkeli tungt Mannfolk er bare sånn, man må draaa orda ut av dem når de er deppa...de liker absolutt IKKE å snakke om følelser og sånn...litt slitsomt til tider, men men... Så du har tannverk snuppa:( Huff,ikke godt kan jeg tenke meg... du må jo dra til tannlegen da...Er du bedre i dag? Ellers lite nytt å fortelle...Vi er i full gang med prøvingen...begynte tidlig (i går) siden jeg aldri vet om han kommer eller ikke...hehe... Jeg knasker folat, drikker hostesaft tre ganger om dagen og tester etter el for harde livet! Er ikke bare bare å være Veronika i disse dager...hehe:) ...Min kjære hadde kjøpt meg pakke i går:) Kom hjem med en fiin rosa fleecejakke som jeg har ønsket meg leeenge men ikke har kjøpt fordi den er så dyyr (1300,-) og en CAPS!!! Hallo, jeg bruker ikke caps...ser helt tåpeli ut med den...uff:( Men han synes jeg var søt med den..hehe Men tanken var god og han er bare så snill den fyren:) Der da? Hvordan har vi det i dag? Har du testet?:) Er såååå spent:) Stor klem fra Veronika:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 God "morgen"! Koselige gubben din da! Hehe...e nå litt kjekt når dei gjør sånn og...ikkje at meg og min e så flinke å kjøpa presanger te hverandre...ikkje te bursdager eingang..!! Hehe...og min går baaare i caps..og prøve å trø ein på meg og ja!! Men mitt problem e når eg får lue/caps e.l. på hodet, så ser eg ut som ei bowlingkule. E så tjukk i huet! Haha!! Takk pappa, for arv av benbygning! Men testing ja...første eg gjør e jo å glømme det ut i dag da! Sov ikkje natt te i går så har sovt ein del... Klarte å skvise ut et par dråper te da, og tok ein test...som egentlig e ganske så blank.. Koffer ska eg få desse halvveis testene da innimellom for så å få ingenting!??! Heilt frustrert over kroppen min for tia.... E redd for å dra te lege og. Redd for han ikkje vil sjekka noe spes. Bare komme med det "ja, men det e vanlig ette pilleslutt det!" svar. Det e jo ikkje vanlig te å vær meg!?! Og e redd for ka som evt. kan komme fram hvis det blir no undersøkelser. Vil bare bli gravid så eg sleppe å vær så redd. Nei den derren søvnløsheten min har virkelig herja med meg...kan kanskje være derfor mensen aldri kom?! At den bare fake'a det..haha! Ikkje at noe sånn har hindra mensen før! Når det e såå lite "mens" så blir jo ikkje ting renska ut skikkelig oppi der, trodde eg...kanskje eg bare ska slutte med all testing, men kan ikkje det heller. Fått beroligende av lege for å få sove..men dei kan ikkje tas om en e gravid, og står i pkn.vedlegget at ved mistanke te graviditet så må ikkje pillene tas... halloo?!?! Ka e vitsen med å gi meg sånne streker på testene da?! Blir jo redd for å ta no piller når en e prøver....... Og hu derren x'en hans da...off. Blir litt av en kamp! Men han hadde snakka med mamma'en sin i går da, så trenge ikkje prata med meg, bare han prate med noen! Me lar nok heile dåpen ligge tror eg. Hu blir så jææævla vanskelig når hu ikkje får viljen sin. Så nevne dåpen så går det vel et halvt år te før han får sjangse å se guttungen.. Glede meg te han ska begynne å komme te oss eg Det kan hu ikkje unngå i lengden uansett!! Det e hu som bor hjemma hos foreldrene for hu har ikkje jobba så hu får nesten ikkje penger når hu har permisjon. Komme nok ikkje te å få seg jobb på ei stund heller. Så har du oss. Fast jobb begge to, fin leilighet, skikkelig bil.. ska snart gifte oss...så.. Hu kan jo bare prøve å ta opp den kampen!! Stakkars lille gullet må jo få vita kordan et normalt liv e! Nei! Nå ska eg bare se framover og glede meg. I allefall annenhver helg!!! Satse på det blir orden fra høsten av. Då e han 1 år og. ...testen fra i dag e fremdeles ingen strek på... Ååååh...eg har så lyst å bara gi opp heile driten i dag. Tror kanskje eg må bare ut herifra ei stund. ikkje at eg tenke mindre "baby" om eg e her eller der.... e så redd mitt værste mareritt ska bli virkelighet. P.g.a min kjæres fortid så e nok ikkje adopsjon eller fosterhjem noe alternativ heller...eg mååååå bli gravid ska me ha barn!! Hjelpe jo ikkje å legge sånn press på segsjøl heller da! Faens jævla drittstreker....*furt*furt* Men va heldigvis ikkje meg men gubben som hadde tannverk!! Hatt tannverk ein gang før...tar heller tannverken enn tannlegetimene...........(ja, det e så gale...) Nei...off..må få gjort noe her... Sko egentlig vært på jobb, men har jo pokker meg endelig sovt lenge i natt!! ikkje bare 2-3 timer...eller ingenting....slite med å komma over følelsen av å vær mislykka....(noe eg egentlig ikkje syns eg e men.....ekje alltid hjernen snakke høgast) Symptomene har ikkje gått vekk heller! Stikking, murring og bobling i magen..får litt kvalmebyger av og te og brekke meg litt. Får ikkje igjen buksene mine!! Stoffskiftet kanskje? Men sjekka jo det for under ett år siden....kanskje cyste®... Nei! Legge sammen no klær tenke eg...må jo rydda nå når han har vært hjemma..då e det rotete her!! Kosa deg på jobb, snuppeline!! Klemmetilbaake! (og ja..det går heilt fint å skriva her inne altså..hehe..)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Hei igjen snuppa:) ikke bra at du sliter med søvnen da Det med mensen kan jo ha en sammenheng med det også....at du ikke får nok søvn og da kræsjer kroppen liksom... Selv synes jeg det er rart at jeg har så punktlige sykluser, siden jeg stresser sååå med å bli gravid liksom... har flere ganger vurdert å holde meg unna BIM, men synes faktisk det er bedre å være her, få svar på ting jeg lurer på, støtte, råd og rett og slett bare få ut frustrasjon liksom... Den her røyken tror jeg bare at jeg må fortsette med til jeg blir gravid... kommer ihvertfall til å bli stressa hvis jeg ikke har den å trøste meg med og få tia til å gå...Er bare så redd for at den har noe med at mange ikke blir gravid og er grunnen til at mange mister i abort og sånt (man kan jo rett og slett lese seg sprø av div. ting) Er jo så pussig at du ikke får mens og ikke utslag på tester???! Tror jeg ville gått til lege om jeg var deg snuppa...er jo greit å få vite hva som skjer... En ting til : synes du skal bytte fastlege nå!! Slik at du finner en/ei du kan prate med og som bryr seg (virker ikke som om han du har nå bryr seg noe særlig?!) En ting er iallefall sikkert: Du får ikke lov å gi opp! Vi skal jo bli gravide sammen, og henge ilag på 1.tri vettu Caps er virkeli et hodeplagg jeg ikke kler!! Blir som du sier: En bowlingkule...hehe:) Jeg kan bruke hårbøyler og hårbånd, men luer og caps holder jeg meg laaangt unna...huff.... Jeje, Dette er en lang dag...føler tiden går sååå sakte Håpe du kommer deg og får sove om nettern...kan ikke være lett skjønner jeg.. Stoooor klem til deg:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Hehe...han eee snill han legen eg har nå altså! E bare min forrige lege som har gitt meg litt legeskepsis... Ska ringe og bestille meg time nå eg...har ein i slutten av måneden men det e så lenge te. Vil få avklart kordan eg feire bursdagen min Nå har eg fått sytt litt fra meg te deg og gubben så nå går det litt bedre..hehe. I kveld tar eg meg ei pille uansett.. Må sove og få roen tilbake nå. Gjekk jo så bra med meg her ein periode, så stoppa det heilt opp igjen...... Søvn e viktigere enn folk e klar over!! E ein smule bipolar (manisk depressiv) type 2, så derfor eg plutselig ikkje sove. Føle meg rusa av søvnmangel vettu..hehe... whee.. Nei..får bruke i dag te å komme meg på, dille litt.. Så får eg starte på ny frisk i mårra!!! *shake it off* Men du!? Hvis me ska henge sammen på 1 tri så må jo du ikkje bli gravid heilt ennå! Då frå eg jo det kjempetravelt!! (så klaaart meinte eg jo ikkje det!! *kooommeda spiiiiire spiire spie*)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2009 Hehe, du er sååå søt <3 Har ikke du å eggløsning snart engang? Jeg håper sååå at jeg har den iløpet av helga...gjerne i dag (sia vi hadde oss i går og det kom en stooor ladning) hehe, her går vi i detaljer ja, hehe:) Skal teste nå kl. 17.10 ca (måtte såå på toalette når klokka var 13.10, og det skal jo gå minimum 4 timer mellom tissepause og testing...huff, ikke lett altså... Så du har bytta lege?? D har ikke jeg fått med meg...sorry, hehe:) Du må holde meg oppdatert på hva som skjer...!! Du skal bare syte så mye du bare vil til meg:) Så skal jeg gjøre mitt beste for å komme med trøst og råd og sånt:) Men da må du forvente surking tilbake altså,hehe:) Hvis jeg ender opp på 1.tri rundt 19.juni, så skal jeg fortsatt ha kjempegod kontakt med deg!!! Jeg kommer nok ofte inn hit, og kan jo skriv pm til deg joooo:) Så kommer du raskt etter (hvis du ikke allerede er gravid da og stikker fra meg allerede nå?!) GUUUUD, jeg håper jeg finner eggløsningen i løpet av uka!! skulle ønske jeg hadde en garanti for deg snufs!!! Håper du får sove i natt snuppa...hvis ikke er det bare å ringe meg, så skal jeg prate deg i søvn! hehe *Shake it off* i dag så kanskje du får sove i natt:) skal sende deg litt sovestøv (får håpe d funker litt bedre enn all den babystøven som man mottar og som ikke funker!) Når er det du har bursdag da? Min er 29.02.84 (ja, jeg veeeet: jeg er skuddårsbarn) hehe:) Big hug til snuppeluppa mi
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Bursdag 27.juni eg! Meg og gubben blei kjærester på skuddårsdagen i fjor (whee) Godt eg kan syte litt...e veldig flink å høre på syting og eg! Hehe. Alltid hardt første dagen aleine ette gubben drar.. Men heldigvis snart ei heil uuuuke sammen!! Opp på besøk te svigers! Glede meg. Faktisk!! Hehe...eg har fått en kul svigerfamilie... Nå har eg begynt på svar te deg 5 ganger....skrive 6 setninger, så virre eg ut på do eller noe...så har eg glømt ut at eg satt på pc'en..haha!! Men nå må eg fiksa pc'en min...den har store problemer om dagane...! Sikkert no virusdritt eg har fått.,..meg og den surfinga mi..... TAkke for sovestøv Hååååpe jo kanskje eg får el snart..bare huska at eg ska begynna å tempa nå så blir det bra! Vil over på 1.tri med deeeg!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2009 Ååå,så moro:) Du har bursdag på samme dag som svigermora mi,hehe:) Ho blir 50år 27.juni:) Veeeeeeeeeeeeeeeeet du hva??? Jeg tok el-test nå kl.fem...gjett hva jeg fant?? Jeg tror jeg fant el-slim:) klarte å dra det laaangt og hadde d i vann, og det løste seg ikke opp...hehe:) Testen var negativ da, men da er vel ikke el langt unna? Så dere møttes på min bursdag? Kjempemoro, da kommer det til å bli lett for deg å huske bursdagen min iallefall,hehe:) Jaaa,håper du åsså får el snart, sånn at vi kan vente sammen heeeeelt til ikm (som ikke får lov å komme denne mnd):S huff,blir sliten bare av å tenke på d...huff huff... Jaja,nå skal jeg hoppe i dusjen, så skal jeg og min kjære ned i sentrum og se på amcar-biler som har noe sånn treff-ting... hehe, gubben er helt amcar-frik.. Er så godt å kunne prate med deg om alt!! Ikke bare prøving, og sånn liksom:) Tusen takk for at du er her:) Stoooor hug til deg:) Har du forresten msn? Kanskje vi kunne ha snakket der hvis du har lyst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå