Gå til innhold

For en drøm!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt drømte jeg at jeg hadde bebis i magen min :(

Har ikke drømt det på leeeeenge...huff, håper jeg er sanndrømt!!

Var en skikkeli deilig følelse å gå i drømmen og kose med magen.. snufs...Våkna tilogmed med at jeg holdt meg på magen min...

Disse el- dagene gjør meg helt sprøøøø...hehe:)

(el skal være her ca. fredag) Driver nå å tester for harde livet og i går satte vi i gang for fullt med prøvingen..hehe:)

Jeg er bare så redd for å ikke bli gravid for at jeg røyker:(

Kan noen trøste meg med å si at det ikke stemmer??!!

Måtte bare dele tankene mine for dere snille, herlige jenter som jeg aldri hadde klart meg uten!:)

Klem fra ei skikkeli skikkeli verpesyk jente som synes dagene går altfor saaakte:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Sniker innom fra 1 trim. jeg og samboeren røyker begge to, jeg slutta på pilla i mars, hadde siste mens i april, og testa positivt i mai... og da hadde vi kun hatt sex 1 gang i begynnelsen av mai!!!! Han reiser mye med jobben ser du. og jeg hadde ikke peiling på når eggløsning var engang... men jeg har veldig lyst å kutte røyken nå... tenker veldig på spiren inni magen min, den fortjener bedre, har dååårlig samvittighet hver gang jeg tar en røyk..

Skrevet

Tuusen takk for svar!:)

Jeg er kjempeinnstilt på å slutte å røyke med en gang jeg får positiv test jeg:) Tror ikke jeg klarer å slutte nå når vi prøver...da kommer jeg ihvertfall til å stresse...så derfor er det greit å ha den røyken foreløbi:)

Du får ha masse lykke til med svangerskapet, heldig er du som klarte det på første forsøk:D Her er vi på vårt 3 forsøk i håp om å finne el og treffe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...