♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 I natt drømte jeg at jeg hadde bebis i magen min Har ikke drømt det på leeeeenge...huff, håper jeg er sanndrømt!! Var en skikkeli deilig følelse å gå i drømmen og kose med magen.. snufs...Våkna tilogmed med at jeg holdt meg på magen min... Disse el- dagene gjør meg helt sprøøøø...hehe:) (el skal være her ca. fredag) Driver nå å tester for harde livet og i går satte vi i gang for fullt med prøvingen..hehe:) Jeg er bare så redd for å ikke bli gravid for at jeg røyker:( Kan noen trøste meg med å si at det ikke stemmer??!! Måtte bare dele tankene mine for dere snille, herlige jenter som jeg aldri hadde klart meg uten! Klem fra ei skikkeli skikkeli verpesyk jente som synes dagene går altfor saaakte:)
Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 God morgen! Sniker innom fra 1 trim. jeg og samboeren røyker begge to, jeg slutta på pilla i mars, hadde siste mens i april, og testa positivt i mai... og da hadde vi kun hatt sex 1 gang i begynnelsen av mai!!!! Han reiser mye med jobben ser du. og jeg hadde ikke peiling på når eggløsning var engang... men jeg har veldig lyst å kutte røyken nå... tenker veldig på spiren inni magen min, den fortjener bedre, har dååårlig samvittighet hver gang jeg tar en røyk..
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Tuusen takk for svar! Jeg er kjempeinnstilt på å slutte å røyke med en gang jeg får positiv test jeg:) Tror ikke jeg klarer å slutte nå når vi prøver...da kommer jeg ihvertfall til å stresse...så derfor er det greit å ha den røyken foreløbi:) Du får ha masse lykke til med svangerskapet, heldig er du som klarte det på første forsøk:D Her er vi på vårt 3 forsøk i håp om å finne el og treffe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå