SiMaMi Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg hadde sovnet på sofaen og trodde jeg hadde tisset på meg jeg... gikk på do og gjorde meg ferdig, trodde jeg.. Men så la jeg meg på sofaen igjen og da kom det mer gitt!! Viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg jeg.. hadde jo ikke funnet frem nummeret til føden eller noe. Da jeg endelig får somlet meg til og ringe de og eneste jeg får frem er egentlig bare en hel haug med nervøs latter Får jeg beskjed om å komme til føden kl 10 til kontroll ettersom jeg ikke har noen rier enda. Hehe.. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.. UL terminen er den 14, mens min egen utregning var i går! Jeg er god til og regne!
Pitty Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hehe så moro da. Nå er det vel ikke lenge til det skjer ting tenker jeg:o) lykke til.....
SiMaMi Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 Takker:) Kjenner jeg blir litt stressa da.. De sa på Ahus at jeg skulle komme dit kl 10 på kontroll. Kan det hende de sender meg hjem igjen eller setter de meg igang der vis jeg ikke har fått rier? Det er bare jeg som har førerkort fortiden så jeg lurer egentlig på om jeg skal bruke rekvisasjonen på taxi jeg har fått eller om jeg skal spare den litt til,.. hmm
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 De setter deg nok ikke i gang, med mindre det er noe som tilsier det (feks infeksjon). Jeg ville brukt taxi-rekvisisjonen. Du får nok ny på sykehuset dersom du blir sendt hjem igjen.
SiMaMi Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2009 Hvor lenge kan beissen min ligge inni der uten vann da?? Får jo vite det om ett par timer, men litt utålmodig da..
Ooops I did it AGAIN Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Her setter de igang et døgn etter vannavgang drsom ingen rier. Er infeksjonsfaren som er grunnen til det.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 åååååh, du er sååå heldiiig :D masse lykke til
Fraulein Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Babyen din ligger heldigvis ikke uten vann, du produserer litt nytt hele tiden.... Lykke til!!!
SiMaMi Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2009 Er hjemme igjen fra kontrollen på Ahus nå. Alt så fint ut, men fremdeles ingen rier. Så kommer de ikke innen 3 døgn settes jeg igang.. Skulle ønske de riene kom snart jeg.. Det komiske er at jeg hadde time til kontroll kl. 10. Samtidig som jeg hadde meldt meg på svangerskaps kurs der. Så da gikk jeg glipp av det..
SiMaMi Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. juni 2009 Hjemme fra sykehuset igjen(!!) og det har fremdeles ikke skjedd noe:( Fader dette trekker ut.. kan ikke de riene bare sette igang da?? Vannet gikk natt til onsdag også lurte jeg på om jeg ble satt igang i morgen.. for da har det jo nesten gått 3 døgn. Men det kunne hun ikke love. hvorfor er de sååå kjipe?
Lykke X 4 Skrevet 4. juni 2009 #12 Skrevet 4. juni 2009 Det varierer hva som er rutinene fra sykehus til sykehus, noen venter 1 døgn andre igangsetter etter 3 døgn. Vannavang uten rier er uansett en indikasjon for igangsetting av fødsel. Har opplevd det samme som deg, og det var ikke noe koselig opplevelse å gå å vente og bekymre seg. Om du bekymrer deg skal du ikke være redd for å ta det opp med de på føden, og sørg for at de hører på deg. Få mannen din (eller evt. andre) med deg som støtte. Her kan du lese de norske retningslinjene vedrørende igangsetting, og hvordan det utføres: http://www.legeforeningen.no/id/131795.0 Masse lykke til
Mammaen til Charlie Skrevet 4. juni 2009 #13 Skrevet 4. juni 2009 Jeg må si meg enig i deg at jeg synes de er kjipe om de ikke setter deg i gang i morgen.. Skjønner du beskymrer deg, jeg hadde reagert likt som deg!! Lykke til da! Og hold oss oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå