Gå til innhold

Tilrettelegging i butikk?

C <3 M <3 E <3

Anbefalte innlegg

Jeg er butikksjef i en liten butikk, og lurer litt på hvordan det er med tilrettelgging. Vi er som regel bare to som er på jobb, så jeg står endel alene. Kan sette meg ned, men blir til at jeg ikke får gjort det så ofte fordi det er så mye å gjøre. Har spurt om å få en skikkelig gulvmatte som skal avlaste når jeg står, men ser ikke ut som jeg får det. Kan også se langt etter lenger overlapping, så jeg slipper å stå så lenge alene. Firmaet er i en skikkelig spareperiode, så her spanderes det ikke på mye. Har sagt at jeg helst IKKE vil bli sykemeldt, men det er der jeg er på vei. Har skikkleig vondt i bekkenet, er plaget med nedpress og svimmelhet. Tenkte jeg skulle ta en prat med jordmor først før jeg evt. tyr til en liten sykemelding, er forresten 18 uker på vei.

Hvordan gjør dere som jobber i butikk det?

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Heihei

jobber også i butikk,klesbutikk!

Er jeg og sjefen som jobber der,annenhver dag!

er privat butikk,ingen kjede

jobber fra 9-17 annenhver dag,uten pauser!

Er gravid i uke 13 nå og kjenner bekkenet mitt er dårlig allerede.

klarer ikke stå å kle på meg-må sitte

Der jeg jobber er det så å si veldig stille.har en hard krakk som jeg sitter på

Har sagt i fra om at jeg er gravid,og skal til legen torsdagen ang bekkenet,vet ikke om eg får sykemelding!

føler meg "frekk" siden eg allrede kansje må sykemelde meg!Men selfvølgeli kommer jo svangerskapet og helsen min før en jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...