Gå til innhold

Jeg prøvde å søke nå etter mitt innlegg, og det kom ikke frem i det heletatt enda det burde helt slått ut på relevans, som dere er opptatt av.

Anbefalte innlegg

Jeg skrev i går ett innlegg der jeg søkte etter ett dikt av Marie Takvam.

Jeg har skrevet det i overskriften. Burde da kommet frem etter det dere sier "relevans".

Jeg fikk 3 (tre) treffsøk påTakvam, de var fra 2007 og 2008. Jeg skrev innlegget i GÅR.

Prøv selv.

Jeg måtte da lete meg gjennom ett hvert innlegg som hadde vært de siste 24 timer for å finne det igjen.

Dette er håpløst!

Kan dere ikke sette søkemotor etter dato? Jeg tror ikke jeg gidder å lete over lang tid.

Fortsetter under...

Det er det jeg har kommentert flere ganger her også, at ikke alle innlegg med ordet man søker på kommer faktisk opp.

Selvfølgelig er ikke innlegget jeg søker etter vesentlig nok til å bli valgt ut av søkermotoren. Det til tross for at de gjerne inneholder ordet i overskriften og er helt nytt.

Hele siden her begynner å minne om en stor spøk.

Dere må jo ha forståelse for at et innlegg om Takvam fra i år uansett ikke er relevant. Relevans-sortering funker, nesten ingen er misfornøyde og siden modereres fortløpende.

Annonse

Vi prøver å ordne opp i bedre søketjeneste på forumene, men pga gammelt og umoderne servertjeneste og en ikke fullt så dyktig Webdesigner, vil vi måtte ta til takke med dette en stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...