Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!:-) Tok test på lørdag og den var positiv.:-) Kjempeglad. Kunne nesten ikke tro det så jeg tok en ny test i går. Samme resultat:-) Akkurat vært hos legen for å ta hormonprøve. Skal dit på Fredag for å få resultatet, så er jeg blitt gravid. ... Er litt redd for at det ikke skal gå bra, men håper på det beste og at alt er vel med min lille spire:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for deg :-)

Skrevet

Gratulerer så mye=)

Jeg har ventende mens på søndag....er spent på resultatet etter intens prøving denne perioden.

Lykke til videre

• 2 måneder senere...
Skrevet

Så flott! Gratulerer!! Håper det går bra for dere! Selv er jeg 12 dager over, ingen mens, men negativ test.. Så venter litt til og håper at hormonene bare er litt treige hos meg :)

Skrevet

Gratulerer :-) er ei veke på overtid men har ikkje testa enno. Har litt klasiske tegn som ømme bryst og småkvalme så eg trur det er full klaff. Må nok av og kjøpe test trur eg....

Skrevet

En uke på overtid her også - må vel avsted og kjøpe test iløpet av uka hvis mensen ikke kommer.

Har hatt lett verking underlivet i over en uke nå, men tenkte kanskje det var EL som var litt sen ?

Kan ikke huske noe verking nedentil de tre gangene jeg har vært nygravert før. Ikke så tidlig iallefall.

Tok en test for en uke siden, da jeg var 2 dager over IKM, men den var negativ - så har egentlig ingen forhåpninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...