Gå til innhold

Jeg skal bli mamma..HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen denne følelsen eller?..:)

Gleder meg selvfølgelig men guriland for en omveltning og nå er det i underkant av 2 måneder igjen!

For mannen min er dette intet annet enn fryd og gammen selvfølgelig, men for meg så er det rimelig skummelt.

Når den gråter..da skal man bare gi mat ikkesant?

Og tenk å bytte bleie på et så lite baby, tenk om jeg mistern!!

Ps: Dette er førsteman.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hvad, når du har fått barnet ditt i fanget da er det en helt anden følelse enn å se andre med barnet sitt for eksempel....Bare ta det helt med ro, du kommer til å kunne mer enn du aner :) Jeg har aldrig vært noe gla i småbarn (er mer den som ikke tørr å holde andre sine babyer når de er veldig små å sånt)...tenkte faktisk ikke på dette når jeg fikk tulla mi, alt virket så naturlig på en måte...

Bare vær rolig, prøv å nyt tiden, å bruk første ukene å bli kjent med barnet ditt, selvom mange har gode råd og triks, da er ofte mor det eneste trøstet selvom du ikke har barn fra før :) en veldig god følelese....lykke til å ikke gå rundt å gru deg !!! DETTE GÅR NOK VELDIG BRA :)

Skrevet

huff,hehe... Er vel ganske normalt å få sånne tanker når det nærmer seg... Og det at det er mat og bleier som er hovedtingen i førsten+kos selvsagt stemmer vel igrunn,men det er jo mange ting som følger med,men det kommer av seg selv når barnet kommer... Det blir usikkerhet i førsten,men ikke mer enn at du klarer det... Og neida,du mister nok ikke babyen når du skal skifte bleie.. hehe...

Jeg har 2 tette og vil ha en til... Kansje det hjalp deg.. :)

Lykke til... Dette går bedre enn du tror vettu...

Skrevet

Jeg har også to fra før men kan likevel få den panikk-følelsen innimellom. Hjelp den ungen kommer snart ut! Tror det er normalt for denne tiden av svangerskapet og en måte å skjerpe oss litt så vi er klare både mentalt og praktisk innen fødselen. Er jo kjent med "rede-bygging" også og slike følelser trigger nok rede instinktet litt også. Tro meg, det går over !

Skrevet

får litt panikk innimellom i og med at det bare er 50 dager igjen! Blir jo et helt nytt liv! tenker på den minste lille ting jeg ikke kan gjøre lenger uten at minsten skal være med! Blir jo mye alene med han også siden han jobber turnus også. Får litt vann over hodet følelse innimellom. Håper jeg ikke får panikk når fødselen starter da..

Skrevet

Tusen takk for alle oppmuntringene:) Må bare lufte tankene en gang i blandt ellers blir jeg gal..Jeg og har tenkt på hvordan livet endrer seg ihhl til vaner og det sosiale med venner og kolleger når babyen kommer.

Vet f.eks at det ikke vil bli like enkelt å dra på lønningspils med kolleger eller slenge seg i bilen og gå på kino.

Men for en flott og skremmende opplevelse, vi får oppleve hvordan det er å bringe frem liv.

Tenker på så mange som sliter med dette og aldri kanskje får oppleve det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...