Tintin_78 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg forsøkte for moroskyld Solvipect slimløsende hostesaft denne måneden etter å ha lest om det her inne på BIM. Testet positivt i dag 2 dager før forventet menstruasjon. Vet jo ikke om det skyldes hostesaften, men det absolutt verdt et forsøk=O)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hvor mye hostesaft drakk du? Og når begynte du? Jeg begynte på Lørdagen og har el ca.fredag 5.juni Tar 3 spiseskjeer hver dag :S Er ikke det beste jeg vet, men hva gjør man ikke for å bli gravid...hehe Et lite spørsmål? Røyker du? Selv røyker jeg og er så redd for at jeg ikke skal bli gravid pga det... sikkert bare tull (håper jeg)
Tintin_78 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg tok 2-3 barneskjeer (som anvist på flasken) per dag, og startet når mensen var over, og sluttet den dagen jeg hadde positiv EL-test. Jeg røyker ikke. Lykke til=O)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Tusen takk for svar:) Håper vi er heldige denne pp:) Spira skal sitte nåh, det har jeg bestemt:D hehe:) Hmm,jeg tar 3 spiseskjeer om dagen jeg :S Er det kanskje litt mye??
JKM09 Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 hmmm dette hørtes spennende ut... det må jeg prøve. må bare få TR først:)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Ja, det blir en spennende pp det her:D Har hørt om mange som har brukt solvipect og blitt gravide... (om det er hostesafta som gjør det, det vet jeg ikke,hehe:) ) Men er jo verdt å prøve da:) Og nå er jo jeg blitt syk i tillegg...så kanskje dette er min lykkemnd,hehe:) de sier jo at immunforsvaret blir svekket når man er forkjølet, så da er sjansen for å bli gravid større (har jeg hørt) Så vi får se hva som skjer:D Lykke til til oss alle!!! Måtte "the force be with us" hehehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå