*Mamma09* Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Igår kveld når jeg skulle sove fikk jeg plutselig en trang til å reise meg.. jeg stod opp, ble kjempe kvalm, også begynte det.. Det var krampeaktig foran på magen, fikk vondt i korsryggendet tok liksom tak, fikk feber og måtte gå rundt.. pustet og peset som bare det.. de varte i alt fra 50 sek til 1 1/2 minutt.. de kom og gikk uregelmessig. Etter en stund med 5-7 slike reiste vi på sykehuset. Har hatt endel kynnere, hvor mangen ble helt hard og dette var ikke slik. Vi reiste på sykehuset, det forstatte og etter en stund mente hun i resepsjonen at jeg kansje hadde veer, så jeg ble sendte opp på føden.. Og hva skjedde der ? Jo, det stoppet selvfølgelig.. hehe det er så typisk. Er bare 32+4 så det er like greit, men lurer litt på om noen har liknende erfaringer? Fikk jo snakke med jordmor men fikk liksom ikke noe tydelig svar, bare streng beskjed om å komme rett tilbake om det skulle gjenta seg.. Noen som har opplevd liknende??
med nr 3 i magen Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 hei! jeg er 32+0 i dag , er andregangs. har hatt en del menssmerter som har kommet å gått. å det har vært ubehagelig å stått å gått..kjenner noe som tynger i underlivet på en måte. Blir litt redd...med tanke på at jeg syns dette er vel tidlig. er det ditt første barn eller? svarte kanskje ikke helt på spm ditt..men. hehe. men jeg dytter denne
*Mamma09* Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 Dette er mitt første barn.. Så jeg ble jo litt urolig da det hele startet jeg også.. Jordmora på sykehuset var ganske klar på at om at det jeg beskrev ikke stoppet av seg selv, ville de prøve å stoppe det, og om det ikke gikk så måtte han jo bare komme. Men så sluttet det jo når jeg kom opp på føden.. Utifra fra det jordmor sa så skjønner jeg jo at det jeg hadde var noe seriøst. Det var ikke kynnere.. Men lurer jo på akkurat hva det var er jo så nyskjerrig, også er jeg litt urolig for at det skal komme igjen. Uten at det er noe problem, for da reiser jeg jo bare på sykehuset. Men kjenner at jeg synes dette er litt tidlig Det jeg opplevde var jo ganske nøyaktig slik rier beskrives.. Men er det noe som kalles premature rier? Og er det slik at man kan få slike, at de stopper også kommer de med fødselen ikke lenge etter? Eller kan dette ha vært et engangstilfelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå