LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har jo så høy produksjon, fullpumper, og får ut 300 ml i en pumping, mens lille spiser bare 100. Har frosset ned masse til eget bruk, men nå er det ikke plass i frysa lenger, og i dte siste har jeg vært nødt til å kaste melken, rett og slett. Og det er jo bare trist, så idag sendte jeg mail til kontakten ang donering av melk til sykehuset, og håper på raskt svar! Noen andre som har gjort det samme- tok det lang tid før dere fikk svar, og hvilke tester og undersøkelser måtte dere gjennom?
shari_z Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde veldig lyst til å gjøre det, men fikk vite før fødselen at de ikke ville ha min melk på grunn av medisiner jeg bruker til daglig. Greit at mitt barn får det i seg, men ikke barn til andre, sa jordmoren til meg. Ikke at jeg hadde så mye som deg heller, men kunne sikkert pumpet meg mer og fått mer ut. Men så ble det gitt til hunden i steden for, etter at jeg hadde lagret det jeg ville ha. Ble lei meg at jeg ikke kunne donore, men forstår at de har reglene for å sikre kvaliteten. Du får ha lykke til! Håper det går bra for deg. Det hjelper sikker andre babyer (og fortvilet foreldre). :-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 Til hunden ja, hehe, spenstig:) Kanskje jeg skulle gitt til hunden og kattene mine, hihi.. Vet man ikke skal røyke eller ta medisiner, og jeg gjør jo ingen av delene, så da får vi se om de er andre ting ved meg som umuliggjør det..
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Må bare ta en blodprøve, ingen andre tester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå