Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god spisestol som fungerer til høyt bord? Spisebordet mitt på kjøkkenet er nemlig en del av kjøkkeninnredningen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Har nå en stol som henger på bordet, men synes det er så mye gris med det. Dessuten er det litt vanskelig å mate når hun sitter i den. Lurer på om det stolene som har et sånn eget bord plassert oppå stolen er gode, kan de stilles høyere opp en vanlig sittehøyde?

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet Ikea har noen barna "barkrakk" stoler =))) Sånn høy stol, men liten nok til et barn =))

Skrevet

Sånne amerikanske plaststoler du mener ? Vi hadde en sånn, og var egentlig veldig fornøyd. Stygg som juling, men minsten satt godt.

Den vi hadde kunne ikke bli noe særlig høyere enn andre høystoler.

Jeg vet det finnes en som reflex har. www reflex.no

Den er dyr (3500 kr), og heter Bloom Fresco loft. Den er spesielt tilpasset kjøkkenøyer og bar løsninger.

Skrevet

hei

Jeg har sett den, men den blir i overkant dyr. Ja tenker på de amerikanske stolene ja og som du så fint sa er stygg som juling. Men hvis de ikke blir noe høyere enn en vanlig så er det ikke vits i å invistere i den heller.

Andre som vet om noen?

Den fra ikea er det den vanlig hvite stolen som de har. Har ikke sett noen andre stoler der jeg..

Skrevet

Vi bruker vanlig barnestol selv om kjøkkenbenken er bordet. Han sitter selvsagt litt lavere enn hva som er normalt, men det går fint her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...