Gjest Skrevet 2. juni 2009 #1 Del Skrevet 2. juni 2009 Finnes du? Eller er du bare et produkt av Jordmor Siris fantasi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Misantrop Skrevet 3. juni 2009 #2 Del Skrevet 3. juni 2009 Lenge siden vi har sett Hannah i aksjon.. men jeg har sett enkelte tråder ha blitt slettet i det siste, så noen jobber i allefall litte bitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moderator Hannah Skrevet 11. juni 2009 #3 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er ikke et fantasiprodukt :-) Jeg håndterer henvendelser på mail fortløpende, men har forholdt meg lite til ris og ros den senere tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juni 2009 #4 Del Skrevet 11. juni 2009 jeg har sendt mail, men ingen svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moderator Hannah Skrevet 11. juni 2009 #5 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis det er lenge siden du har sendt mailen og ikke har fått noe svar (eller evt. et innlegg du har bedt om at skal slettet, er blitt slettet), så foreslår jeg at mailer meg på nytt. (Innlegg med forespørsler om sletting, blir ikke alltid besvart. Av og til kun sletter jeg det aktuelle innlegget. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. juni 2009 #6 Del Skrevet 11. juni 2009 Hadde ikke du sluttet i jobben? Og jeg synes fortsatt måten disse sidene blir ivaretatt på er skikkelig pinlig for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 11. juni 2009 #7 Del Skrevet 11. juni 2009 Enig. Hva skal dere med en ris&ros side om dere ikke sjekker den på ukevis? Og hvorfor modererer dere så lite? OG HVORFOR ER DET INGEN SOM KAN SVARE OSS ANG SØKEMOTOREN??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juni 2009 #8 Del Skrevet 12. juni 2009 det var bare en mail angående søkemotoren. men den liker dere ikke så godt og snakke om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå