Gå til innhold

Hvor tidlig kan man fly med babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel skal babyen være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekket med SAS forleden dag da vi skal reise til Spania i oktober. Jenten vår vil da være ca 6 uker. De hadde ingen nedre grense. Hvis vi ønsket å reise tidlig var dette en avgjørelse vi måtte ta. Men spedbarnet må ha egen billett. Må skaffe pass til henne så snart hun er født og vi får personnummer.

Skrevet

Vi skal reise med babyen når den er mellom 4 og 6 uker, for da skal vi i et bryllup. Flyturen tar bare 55 min, og det er innenlands. Men tror ikke det er noen nedre grense. Når jeg bestilte var det bare aldersgruppa 0-2 år, så det var ikke noe problem når det gjaldt innenlandsreiser i alle fall.

Skrevet

Eldste jenta vår reiste med fly på juleferie, innenlands ca 50 minutter flytur, når hun var fire DAGER gammel. Det gikk kjempefint! :-) Ble utskrevet fra sykehuset samme dag som vi reiste.. Vi bestilte billetten i forveien, som kunne endres sånn om hun ikke kom til den dagen vi hadde bestilt reisen :-)

Skrevet

Ingen begrensninger:-)

Men ville sett an hvor lang flytur det er snakk om!Vi ser at det kan bli slitsomt for de som er med våre fly om det er langt og babyen er veldig fersk...

Skrevet

Tror det er noen av de "billige" selskapene som ikke ønsker spedbarn under 3måneder eller noe. Leste om en sak med noen som skulle reise med norwegian som fikk problemer pga dette. Men er ikke helt sikker

Skrevet

Hos Norwegian kan du fly fra når du vil:-)

Å det heter lavpris ikke "billig" for er ikke bare billige billetter.......!

Så hvor du har den infoen om at de ikke ønsker det skulle jeg likt å vite....

Skrevet

Og forresten er det ingen selskaper som har opp til 3 mnd grensen du snakker om heller!

Jeg vet Ryanair har at du ikke kan fly før babyen er 7 dager!Men de er det eneste selskapet som har akkurat den reglen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...