Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg tror jeg er gravid! Testet i natt (jeg måtte sååå på do) og da jeg våknet i morges så jeg en ultrasvak strek. Tok en til nå og bittelitt strekere strek som kom etter 5 min. Skal teste i morgen også:) IKM er 5.juni

Greia er den at jeg har hatt 3 SA. Alle gangene testet jeg tidlig og testene ble sterkere som dagene gikk. Alle gangene har jeg mistet før jeg har rukket å se hjerte banke, altså tidlig. Jeg tror jeg trenger noen medisiner eller noe, men aldri fått skikkelig svar på prøvene mine fra gyn tidligere.

Fikk ikke time hos gyn før 16. juni og hvis jeg skal ha noen medisiner eller det er noe med hormonene i kroppen min får jeg ikke hjelp før det er for sent IGJEN!

Hva ville du ha gjort? Bor i Drammen og alle gyn har lang ventetid her... Jeg er så innmari redd for å miste igjen om jeg evt. er gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Håper du er gravid nå da :)

Jeg ville gått til fastlegen min og fått han/henne til å kontakte gyn. på sykehuset (om det ikke er der du går da), om det er som du sier at du har hatt tre SA'er så burde de jo hjelpe deg sånn at det ikke går galt en gang til.

Kan desverre ikke hjelpe deg noe mer, men skal krysse fingrene for at alt skal gå bra :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Dette prøvde jeg sist. Fant ut at jeg var gravid 2 dager før mensen. Fikk time hos legen på mensdagen og fikk henvisning til sykehuset to dager etter....der ble det tatt prøver som det tok to dager å få svar på og da var det for sent. Jeg må til noen som kan hjelpe med en gang!!

Har prøvd å bli gravid i over to år nå...Betaler gjerne til noen private som kan ordne ting raskt...men hvem??

Skrevet

Har dere volvat medesinske senter hos dere? Ellers ville jeg ringt en annen privat gyn. Går også ann å ringe en privat lege, skal ikke være så sinnsykt dyrt det heller. søk på gulesider. Håper virkelig det ordner seg for deg denne gangen, ikke noe moro å miste!

Lykke til, og fortell hvordan det går med deg:)

Skrevet

Asker gynekologene får du raskt time om trenger det. Kristin Ram har jobbet mange år på sykehuset i bærum og har masse hjelp som du kan få. Vil på det sterkeste råde deg til det. Og der kan du få snakke med gynekologen om du ringer ved tre tiden eller at hun ringer deg tilbake. Hun er kjempe flink. Jeg har hatt 6 SA men med barn innimellom der. God oppfølging og det hele.

Lykke til!!

Her er link:http://www.askergynekologen.no/

Skrevet

Takk for svar jenter!!:)

Jeg vet jo ikke om jeg ER gravid enda, men om streken er der i morgen ringer jeg og prøver å få time samme dag eller dagen etter:)

Jeg betaler hva som helst for denne spiren har vi ønsket i over to år og mistet 3:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...