Gå til innhold

Hvor mye spiser dere egentlig - dere som har passert termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 4 dager over termin, og føler jeg går rundt hele dagen og spiser - er konstant sulten... Er usikker på om jeg er sulten fordi jeg er gravid, eller om det er fordi jeg rett og slett har lagt meg til dårlige matvaner... Så på noen bilder av meg selv tatt rett før jeg ble gravid, og kjenner nesten ikke meg selv igjen etter å ha gått fra 61,5 kg til 77,5 kg....

I dag har jeg spist:

Frokost: 3 skiver grovbrød med syltetøy + 1 kopp te og 1 glass juice

Lunch: Grov baguette med ost, skinke, agurk og tomat + en rosinbolle

Mellommåltid: 6 ruter melkesjokolade + 2 plommer + noen krokodiller (gele)...

Middag: 1/2 God Gammeldags fiksegrateng + 1/4 pose brokkoliblanding + litt smeltet smør.

Litt mye småspising av søtsaker her kanskje... Litt sukkersugen. Kvelds er ennå ikke fortært....

Er dette mye mat synes dere? Hvordan er det med dere? Hvordan ser dagens måltider ut? Må bare spørre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 9 dager til termin og ikke spist noe i hele svangerskapet.. gådd opp 20 kilo..

En normal dag for meg er

Frokost: 4 wasa frokost skorper og 2 store glass med melk

Ikke matlyst så det blir middag / kvelds som er neste... da spiser jeg kanskje noen kyllingnugets, 2 ostesmørbrød med bitte litt kjøttdeig.

en kotelett og litt salat om vi griller...

ikke hatt lyst på søtt før nå siste uka... så en sjokolade kanskje annen hver dag..

Drikker mye vann og den juicen som heter tørst... har nesten ikke enrgi men det hadde sikkert hjulpet om jeg hadde fått i meg nok mat.

Skrevet

Jeg har 20 dager igjen og spiser dette.

Frokost: 2stk 0% youghurt med 4korn i.

Lunch: " skiver grovt brød med sundt pålegg på,og gjerne en fukt.

Middag: Vanlig middag av det vi måtte ha.

Kvelds: "skiverbrød,eller knekkebrød,eller en youghurt,og noen ganger bare oppskåret frukt.

drikker kun vann,te,biola og pepsi max.

Har gått opp 8-9kg er i uke 37+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...