Gjest Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Har bestemt at lilleprinsen skal få dette navnet.. Har Vebjørn fra før, og litt "opphengt" i at om vi velger stavemåten Torvald, får de like mange bokstaver (7). Hvordan foretrekker dere å skrive navnet?
*søtesmå* Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Helt klart uten h. Føles mer riktig på en eller annen måte... H-en har jo ingen "funksjon" - jo mindre "dill" jo bedre. Et flott navn, forresten:)
Vannmann35 Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Thorvald hadde nok jeg valgt, men synes ikke det er noe i veien for å velge Torvald heller :-)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Når jeg ser Torvald så uttaler jeg det Tooorvald. Mens når jeg ser Thorvald, så blir det mer Thorrrvald. :-D Liker det med H jeg!
prebs Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Jeg synes Thorvald er finest (sånn brukte Ibsen det også!) Flott navn.
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Flere som er av oppfatning at man uttaler Torvald som Toorvald og Thorvald som Thorrvald? Er jo som Thorrvald vi ønsker å uttale det som..
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Jeg liker Thorvald best, men foretrekker Teodor fremfor Theodor. Merkelig :-)
Miranda har født :-) Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Jeg liker Throvald best, og jeg liker Theodor bedre enn Teodor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå