ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 gikk overtid sist på 12 dager.. Hvor sannsynlig er det at jeg går over denne gangen også?? Mange andre som har gått over med nr.2?
Superbolla Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Det lurer jeg også på! Gikk 13 dager over termin med nr 1 (ble da satt i gang), og håper jeg slipper det denne gangen. Noen som ble satt i gang på overtid sist, som likevel fødte ca rundt termin 2 gang?
Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Det er mer sannsynlig at du går over med nr to, også, men hvor stor denne sannsynligheten er, vet jeg ikke. Av egen erfaring kan jeg si at jeg er i ferd med å gå langt over tiden også med nr to. Ti dager over i dag... Med nr en ble jeg satt igang 19 dager over termin og fødte 20 dager over... Håper du slipper å gå like lenge nå. Lykke til!
kokelimonke Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Åh, jeg og :-S Nr 1 kom 13 dager over, trodde jeg skulle være litt mer tålmodig denne gangen, men neeeiiiida.. Er klar nå!! Men er vel bare å innse at de kommer når de er klare..
Superbolla Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Jeg trodde også at denne gangen skulle jeg være så tålmodig at, men det har vist seg å være enda verre nå. Sikkert fordi jeg gikk over og ble satt i gang sist er jeg redd for å måtte vente så lenge igjen. Det var de to lengste ukene i mitt liv tror jeg. Men er jo ikke noe å gjøre med det annet enn å håpe at babyen vil ut litt tidligere denne gangen... I og med at jeg ble satt i gang sist, og ikke fødte av meg selv er jeg enda mer sikker på å gå lenge over nå også, men selvsagt håper jeg hver natt at jeg skal føde:-)
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2009 Jeg gikk over som sagt sist, 1.gangen. Men det kom rier av seg selv NATTA før jeg skulle da bli satt i gang på neste morning! Er det ikke typisk? Tyne meg for alt! Har litt småtak i magen nå, lurer veldig på om det kan være noe i dem. Termin på fredag- 3 dager! Hjeeelp! ) Men er veldig forberedt på å gå over, samtidig litt panikk for å bli satt igang! WÆH!
Kjærlighet <3 Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Nummer en kom 4 dager OVER ul termin og nummer to kom 13 dager OVER termin (da tok de vannet for å sette igang riene.... så kunne nok ha gått lengre). Nummer tre kom på min termin, men 12 dager FØR ul termin.
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2009 Dette ble jo bare bedre og bedre! ) Meeen er jo forberedt, og er i fin form, så for min del, passer det greit å gå over termin! )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå