Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det idag? Fikk du en snill lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:) både ja og nei egentlig... er hjemme igjen da;) tok nye lever og nyre prøver.. å ett nja mulig vi setter i gang etter neste kontroll til torsdag..

ring i fem seks tida å få svar på prøvene dine..

å så ringer den mest hyggelige jordmor?lege? å sier at joda prøvene dine er fine... men fortell meg hva plagene dine er... å jeg forteller i vei.. igjen;) hehe:)

nei sier hun.. du kommer til ny kontroll i morgen kl 09. så setter vi igang på torsadg morgen om du ikke føler deg bedre:)

ble litt detaljert men:)

hva med deg????

Skrevet

Da får du bare si du ikke føler deg bedre.. Hehe:) Har ikke skjedd noe mer, men skal til kontroll hos jm imorra og sykehuset på fredag da, for de har visst bare oppe tirsdager og fredager på fødepoliklinikken???? Litt rart det der men. Spesielt når det var veldig viktig for legen å få meg inn til kontroll idag helt til han så det ikke var noe ledig, men men..

Da får vi bare krysse alt vi har for at de setter deg i gang på torsdag. Det ville vært deilig? Håper det går bra iallefall, er ikke noe gøy og gå rundt og føle seg sånn her..

Skrevet

Ja det skal jeg også!!:) hørtes veldig rart ut med to åpne dager på føden?? hvor skal du føde igjen? uff.. krysser fingrene for deg:)

håper på å bli satt i gang torsdag morgen ja.. hu jeg snakket med ville sette opp time til meg.. men hun gjorde det ikke.. håper bare det er en trivelig lege i morra asså!!!

nei.. nå er jeg sliten og lei...

Skrevet

Fredrikstad.. Du da? Jeg kan ringe ned til selve fødeavd hvis det blir altfor ille, men kontrollene med lege og sånn på fødepoliklinikken er visst bare to dager. Vi var på fødeavd til kontroll forrige mandag for det var da jm oppdaget det her. Da fikk jeg velge om jeg ville hjem, og dro jo hjem for hadde hjemmeeksamen. Du får oppdatere når du har vært der imorra da.. Lykke til:)

Skrevet

Hei hei:) Er du fortsatt hjemme?

Skrevet

hei hei:) neida.. i dag ble jeg lagt inn.. har fått to modningspiller i dag...

har fått endel menssmerter og litt kraftigere kynnere,...

ellers stille..

åssen går det med deg??

Skrevet

Var hos jm idag, det er det samme som forrige gang, bortsettfra at eggehviten er bedre, men hodepinen verre. Har fått husarrest, så får kun dra ut for å dra til jm eller sykehuset. Men det er jo greit det, orker ikke gjøre stort så. Hu regna med jeg ble lagt inn på et tidspunkt, og at jeg også ville bli satt igang etterhvert, men vi får se da. Hvordan var bt ditt idag?

Men da er du igang da? Heldig du er.. Du får oppdatere om hvordan det går.

Skrevet

da må du holde deg hjemme da:)

jeg ble satt igang på onsdag:) å i går fødte jeg en fin og stor gutt på 4230g:)

ønsker deg masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...