Gå til innhold

Vet dere hva, en søkemotor som var kronologisk...

Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde virkelig var kult altså! Slik som før om dere husker det? Sikkert helt ny tanke for dere å lage noe slikt nå, ingen andre som nevner det liksom, men hadde vært stilig om dere ordnet noe sånt altså! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa! Enig. Og kanskje en som fungerer litt logisk? Sånn at man faktisk slipper å bla igjennom 2000 innlegg for å finne et som var postet for to uker siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hverken søkemotoren på Barnimagen.com eller andre alternativer vi har i Hjemmet Mortensen fungerer spesiellt bra. Men: Jeg har jobbet med søkemotorer før, og har testet noen alternativer. Hvis vi kommer noen vei videre på søkemotorfronten skal vi sørge for å ta med kronologisk sortering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Hei Miss Misantrop,

Jeg kan jo si noe bullshit istedenfor, men tror ikke selve nettsiden blir noe bedre av det. Det var ikke ment som en unskyldning, men informasjon.

Ser av meldingen at jeg glemte å gi dere hovedbeskjeden, nemlig at det ikke er noen planer om å fikse søket på kort sikt.

Uansett. Jeg tok feil: Vi har bestillt en omlegging av søket til sånn det var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...