Gjest Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt hvite eller lyseblå kleshengere?? Har sett noen dyre i interiørbutikker, men gidder ikke å bruke så veldig mye penger på det liksom..
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har bedt om å få de med da jeg handler på Lindex, H&M osv. De er riktignok i plast, men de gjør nytten sin og vel så det :-)
meki Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Panduro har nettbutikk ihvertfall...veldig okei å bestille derfra. Mulig Åhlens har nettbutikk de også
preggirs2 Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Ikea har. jeg vil tro at barnas hus og babyshop og har noen varianter. Ellers går det an å spørre om å få med henger når man evt kjøper klær i utvalgte butikker
nadjahe Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 GRATIS på Hennes og Mauritz... bare spør.. d gjorde jeg og fikk MANGE!
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 Tusen takk alle sammen. Da har jeg vært på lindex og fått en pose med mange hengere =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå