majsen81 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg skal på overtidskontroll på Riksen i morgen tidlig. Er da 12 dager på overtid. Er det vanlig å bli igangsatt på dagen dersom de har kapasitet, eller får man ny time? Hvor lenge må man evt vente på igangsettelse? Setter veldig pris på svar... Lurer veldig...
❤Silly Dilly ❤ Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg håper virkelig for din skyld at de setter deg igang i morgen. Jeg tror de gjør det, og hadde tatt utgangspunkt i at de hadde gjort det. Pakk med deg alle tingene du trenger til barsel Jeg skal også føde på riksen, men jeg nekter å gå 14 dager over tiden. Hehe.. Skal prøve å bli igangsatt max en uke over om det skulle bli sånn at jeg går på overtid. Masse lykke til hvertfall =)
AdrenaLine Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Jeg skal også føde på riksen og har spurt dem om det samme, både på kurset og per telefon og de er veldig strenge og konsekvente på 14-dagers-regelen. Det er i hvert fall det de sier... Håper de er litt fleksible selv.
majsen81 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Takk for svar:) Veldig spent på morgendagen, så jeg håper at det blir en natt med god søvn:) Masse kynnere og vondter i magen i kveld, så det hadde ikke forundret meg om det skjer noe naturlig nå som jeg har brukt så mye til på å psyke meg opp til det som evt skjer i morgen! Skal gi dere feedback i morgen etter timen.. Regner med at vi blir sendt hjem i ventetiden uansett om jeg blir satt i gang eller ikke siden vi bor rett ned i veien. Sov godt!
Mamma_til_isabella Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Naboen min er jordmor på riksen og der kan man visst gå 17 dager over termin.Men da er det forbeholdt at bebisne har det bra og at blodgjennomstrømningen i morkake og navlestreng er fin!
majsen81 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2009 Neeeeeeeei!!! Ikke si det!!! Det fixer jeg ikke altså!!! Det går rett og slett ikke å gå en uke til!!! Nei, fy fader...! Jeg legger alle kluter til at det skjer i morgen eller torsdag.. Men takk for opplysningen:)
Mamma_til_isabella Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Skal krysse fingrene for at du får fødsel i natt jeg;) Ellers må du prøve alt av triks for å få den lille ut;) Kan jo være du treffer på rett person i morgen også og er heldig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå