Gå til innhold

9 dager på overtid, og har vært hos jordmor.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun undersøkte meg for å skjekke hvor moden eg var..

Livmorhalsen var bakovervendt, så ho nådde bare i tuppen på den!!! Skal til vurdering på kk på fredag, men er det noe håp om at fødselen kan starte før den tid ??? Har gitt helt opp...

Er så opgitt og lei meg no... Orker ikke tanken på å gå 1 uke til.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff uff uff.....

Jeg er førstegangs fødende, så jeg aner har ingen erfaringer med dette selv, men har jo lest her inne at det er mange som går i fødsel selv kort tid etter at de får vite at de ikke er modne.

Dette skjedde også en venninne av meg for bare noen få måneder siden. Hennes fødsel var unnagjort på 7,5 timer dagen etter at hun hadde fått vite at hun ikke var moden i det hele tatt...

Jeg er selv på overtid og skal på overtidskontroll på sykehuset i morgen.. Håper jeg kommer til en snill lege som skjønner at jeg ikke orker mer, så jeg blir igangsatt i morgen... *håpe håpe*

Det er tøft og slitsomt å gå over, har selv ikke gjort annet en å være lei meg hele helgen, men det føles faktisk bedre idag:)

Håper vi begge snart får føde så vi blir ferdige med dette her og kan begynne på neste kapittel...:)

Skrevet

Hva vil det si å ha bakovervendt livmor tupp??

vet at jeg har det "til vanlig", fikk den beskjeden når jeg var på GU når jeg prøvde og bli gravid.

Er den sånn hele svangerskapet også?

Og har det noen betydning for modning.. annet enn at det tydligvis er litt værre og bli strippet da..

Skrevet

At livmorhalsen er baktil har ingenting med bakovervendt livmor å gjøre. Det er vanlig at livmorhalsen er langt baktil før det er modent, og tidlig i fødsel. Denne vil trekke seg lengre frem etterhvert som den avflates og åpnes.

Prøv å slappe av og gjør noe kjekt disse dagene, lei masse DVD'er og spis god mat. Babyen kommer garantert ut til slutt ;) Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...