Gå til innhold

Svingte pendelen for meg i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og fikk opp at jeg bærer på en jente som vil bli født i februar 2010. Vet at jeg gravid. Fikk også opp at svangerskapet ville gå veldig bra og at jeg og barnefaren ville få det fint sammen(vi ble gravide før vi ble kjærester nesten:P) Har ikke bestandig hatt hellet med meg når jeg har spådd meg. Å jeg spådde meg for flere år siden at jeg ville bli gravid å få en gutt født i januar 2010.Tror det var i 2005 jeg spådde meg selv dette. Noen som vil se på meg å evnt. se hva de får opp?

Jeg er født 22.04.83 Termin 06.02.10.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får også opp jente faktisk... og jeg får opp bare varme følelse rundt det, så det betyr vel at du vil få det fint og trygt fremmover:)

kan du spørre pendelen din om meg?

om jeg er gravid?

eller vil bli det innen 3 mnd??

jeg er født 270283

klem

Skrevet

Hei :) takk for at spådde :) blir spennende å se hvertfall :) Fikk opp at du blir gravid innen tre mnd. og at det blir en gutt ;) du er ikke gravid nå fikk jeg.

Skrevet

Takk for svar igjen:)

jeg er 13 dager over IKM nå, og testet akkurat to svaaaaaaaaaaaake posetive billigstrimmler.

den jeg tok var så svak at jeg måtte tisse en gang til og ta en ny strimmel, og den kom det en skygge strek på... tok den kun 30 min etter den første så var ikke akkurat noe urin som hadde vært lenge i blæren.....

jeg får nok bare vente og se..:S

Skrevet

Oi så spennende da!!

Hvis du kan blir jeg veldig glad hvis du kan svinge pendelen din for meg også!!

trenger du fødselsdato er jeg født 290881!

Skrevet

oi spennende!!! Det ble no hvertfall rett med innen tre mnd ;)

Skrevet

hva du lurer på da? :)

Skrevet

Det jeg lurer på er

om jeg er gravid?

Når jeg eventuelt blir det?

Blir det gutt eller jente?

Blir det et ok svangerskap?

Det siste spørsmålet kommer av at jeg var ganske syk sist gang og skulle gjerne hatt et friskt svangerskap neste gang!!

Skrevet

Ser jente på hovedinnlegger her ja. Jeg da?er jeg gravid? 270682

Skrevet

Jeg får jente jeg også.. Men gutt veldig tett opp til.. Jeg ser dere er veeeldig fruktbare sammen.. Så om dere ikke passer på litt kan dere får flere barn enn dere kanskje ønsker..

Jeg føler uenighet rundt noe??? Alt ordner seg og harmoni blir opprettholdt!

Ser du på meg?

Når blir jeg gravid? kjønn?

jeg er f 280384

tusen takk

Skrevet

Må bare si at jeg er så imponert over at dere ser så mye. Skulle ønske jeg også kunne, må være sinnsykt kult!!

Bare så dere vet. hvis dere får opp noe på meg, så er det helt greit å si ifra. Jeg har veldig tro på at noen får slike følelser og synes det er veldig spennende!

Skrevet

Takk =) Uenigheter ja, moren min vil ha meg til å tenke rett for en gangs skyld å i det mener hun at det beste er abort.

Kan se på dere når jeg får tid :)

Skrevet

Hei Snart2barnsmor!

Ser du noe på meg? Har prøvd å bli gravid i snart 1 år nå, og begynner å miste motet:( Blir vi noen gang gravide? Og hvis vi er så heldige, hår?

Jeg: 17.02.78

Han: 21.04.78

Skrevet

Vil dere se på meg og? Gjør ingenting om fler av deres sier deres mening:)

født: 040788

og lurer selvfølgelig på om jeg blir gravid snart, og med hva?:)

Dersom dere får opp noe mer kan dere jo slenge det med:)

Tuuusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...