Gå til innhold

Når ble dere gravide igjen?

snartenimagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en MA for 6 uker siden, var da 19 uker på vei. Babyen hadde vært død siden 13 + 5 uten at jeg merket noe som helst.

Slapp utskrapning, men hadde to runder med piller da ikke alt kom ut første gang.

Fikk første mens igjen torsdag som var. Betyr det at alt er tilbake til normalen igjen? at man kan bli gravid igjen allerede nå?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg mistet i 8. uke, og merket det i uke 13. Jeg ble gravid igjen 6-7 uker etter, etter første mens. Så ja, det er godt mulig :-)

Lykke til!!!

Skrevet

min lille gutt døde i uke20.

fikk mensen etter 7 uker

ble gravid igjen uken etter.

så ja, det er mulig. men for å unngå kjipe nedturer, så ta en graviditetstest nå, for å være sikker på at hcg er ute av kroppen din fullstendig. etter at den har blitt negativ,er du sikker på at neste positive test faktisk er positiv!

føler med deg i tapet. lykke til med prøvingen!

Skrevet

Tusen takk for svar begge to :o)

Godt å høre at man kan bli gravid igjen fort.

Føles nesten litt surrealistisk nå at jeg var gravid for en liten stund siden.

Lykke til til dere også :-)

Skrevet

Jeg har fått beskjed å vente til jeg har hatt en menstrasjon før vi skulle begynne å prøve fordi at kroppen skulle restituere seg. Fikk beskjed om at vi kunne lettere miste igjen hvis vi ikke ventet, men har jo hørt om flere som har fått det til før dem har hatt en mens.

Så vi har ventet begge gangene.

Lykke til med prøvingen:)

Skrevet

Jeg hadde SA i august 2008. Ble gravid igjen nå, så det tok noen mnd. Er nå i min 6. uke og krysser alle fingre og tær.

Skrevet

Lykke til alle sammen :-)

Og takk for svar

Skrevet

Mine første 2 syklus etter MA var rare (for kort lutealfase, fikk mens 10 dager i stedenfor 14 dager etter EL). Ble gravid på 3. forsøk. Krysser fingrene for deg! Ikke noe lett dette med MA.... Skulle vært forbudt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...