Gå til innhold

Redd...noe er galt???

Anbefalte innlegg

Begynte å blø smått igår.Veldig lite,men allikevel.

Kommer ikke i trusa,men det er blod.....får ikke ul før imorgen kl 10....er så redd for at jeg har mistet/i ferd med å miste....

Kjenner ubehag nederst i magen,eggledere eller noe i nærheten der.....

Pyton dette.......................

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140192718-reddnoe-er-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blødninger med smerter er ofte ikke bra, blødninger uten smerte er oftest ufarlige..

Jeg hadde selv småblødninger fra ca 11 uker og flere måneder framover til og fra. Ved første blødning kjente jeg murringer ned i lårene, men etterpå har jeg tenkt at det nok var fordi jeg var nærvøs.. Det tok også et døgn for meg før jeg fikk komme inn på UL.. Legg deg og slapp av, eller finn på noe moro, uansett så er det desverre ikke mye man kan gjøre med det. Lykke til!

• 3 uker senere...

jeg hadde stor blødning i 2 dager med sterke smerter og ned press. var helt sikker på at det gikk galt og var på flere ultralyder som viste at det fortsatt var et foster der... dette skjedde i uke 6. ble sykemeldt siden ul frem til uke 12 viste blod/væske i livmoren uten for fosteret. nå er jeg 21+2 uker gravid og alt ser bra ut med gutten i magen.

så på tross av blødning med sterke smerter, kan det gå bra. ikke blødd noe mere etter den hendelsen.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...