Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg skal slutte å amme, og lurer dermed på hvordan i all verden gjør man det uten å ty til medikamenter? Hvordan stoppe melkeproduskjonen på best mulig måte? Uten å pådra seg betennelse underveis, uten å slite i en evighet? Jeg har allerede hatt en bet. Har melk nå, men sparsomt. Prøver å pumpe ut litt og sjeldent, men får fortsatt spreng ved jevne mellomrom og lekker mye, spesielt om natta. Er det noen der ute som har erfaring på dette området? Hva gjør egentlig mødre generelt??
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 jeg vet ikke hva andre her inne har gjort, men jeg fikk tips av legen min at siden jeg ikke ville ta tabletter mot det kunne jeg kjøpe støttebandasjer 2 stk på apoteket og rett og slett bandasjere meg stramt med en sports bh over etterpå. Funka bra på meg det tok ca 4 dager så var jeg ferdig med det verste, etter det hadde jeg S-bh på meg i 1 ukes tid så var det tomt det inne (jeg hadde bare av bandasjen når jeg dusja)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå