MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Snuppa hadde bursdag på fredag og fikk endel klær av farmora si. Da vi såg gjennom de etterpå ser vi at det er en runding med et hull i på alle klærne. Forsvinner det når klærne blir vasket? Eller må eg klage på de?
Sånn kan det gå Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 En runding med et hull i? Hvordan er dette festet til klærne da?
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Du mener der som alarmen har hengt? De er jo ofte litt tunge, de gamle typene alarmer så "nåla" har gjerne dratt i trådene i tøyet. Er det det du mener? I såfall hadde jeg ringt til butikken, sagt hva som gjelder og at du gjerne kan prøve å vaske de først. Personlig så mener jeg at det går seg til i vask.
Grigri m/3 gutter Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Det er vel merke etter fjerning av alarm som menes. Hvis hullet er mellom trådene i stoffet forsvinner det vanligvis i vask, men hvis det er et stoff som ikke er vevd/strikket er det kanskje verre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå